کد خبر: 1069742
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اسلامشهر در نخستین برنامه کاری خود با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق کرد
محمدرضا عباسی

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اسلامشهر در نخستین برنامه کاری خود با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

حسین حبیبی سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهردر نخستین روز کاری خود در این سمت ، با حضور سرمزار شهدای این شهرستان ، ضمن ادای احترام ،با آرمانهای شهدای گلوگون کفن تجدید میثاق کرد.

حبیبی با  درنخستین ساعات بامداد با حضوردر آستان مقدس امامزاده عقیل (ع)و گلزارشهدای اسلامشهر ومزارشهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ازجمله مزارشهید حاج محمود شفیعی وهمچنین مزارشهدای گمنام در آرامستان دارالسلام اسلامشهر،ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و قرائت فاتحه برسرمزارشهدا ، با آرمانهای  والای شهدا تجدید میثاق کرد و با آنها عهد و پیمان بست که ادامه راه آنها در حفظ و حراست از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ودر راه اعتلا و رشد و توسعه شهرستان  اسلامشهر و خدمتگذاری به مردم گام بردارد.

حسین حبیبی جوان انقلابی و نخستین مدیر بومی شهرستان اسلامشهراست که با حکم استاندار تهران بعنوان فرماندار، سکان هدایت بالاترین دستگاه مدیریتی شهرستان اسلامشهر را بدست گرفته است .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر