کد خبر: 1069647
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های زورخانه ای:
محمدشهباز علیزاده مدیر تیم‌های ملی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی به صورت مطلوب و قابل قبول خبر داد.
 سومین مرحله از اردو‌های تیم ملی بزرگسالان از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه در استان البرز برگزار گردید.

وی ضمن تبریک ایام گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: از همه دست اندرکاران برگزاری این رویداد ملی اعم از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، خسرو زاده رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان البرز و دیگر اعضای کادر فنی بابت برگزاری یک اردوی آمادگی مطلوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

علیزاده در ادامه افزود: به شخصه از اینکه دکتر باران چشمه سرپرست فدراسیون در این اردو‌ها حضور یافتند و با ملی پوشان به گفتگو نشست و از نزدیک با مشکلات و چالش‌های آن‌ها آشنا شد کمال تشکر را دارم، بی شک این نوع رفتار‌ها نشان از مدیریت خوب ایشان و ترسیم آینده‌ای بهتر برای این رشته اصیل و ایرانی خواهد بود.

مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: حضور قهرمانان این رشته ورزشی در ترکیب تیم‌های ملی و در نتیجه کسب مقام‌های قهرمانی در رویداد‌های بین المللی یکی از بزرگترین اهدافی است که ورزشکاران حرفه‌ای در این رشته کهن آن را دنبال می‌کنند؛ بنابراین همه مسوولین این رشته ورزشی می‌بایست شرایط را به صورتی در سطح بین المللی مهیا نمایند تا ضمن توسعه و صدور بیش از پیش این ورزش ایرانی در مجامع بین المللی و برنامه ریزی‌های منسجم، حضور هر ساله قهرمانان و ملی پوشان ورزش زورخانه‌ای در رقابت‌ها و رویداد‌های بین المللی قطعی باشد.

گفتنی است سومین مرحله اردوی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در استان البرز و با حضور ۱۲ ملی پوش زورخانه‌ای به همراه ۳ مرشد و ۳ کشتی گیر پهلوانی از استان‌های تهران، مازندران، اصفهان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد، قزوین، خراسان جنوبی، همدان، قم و کرمان جهت اعزام به مسابقات بین المللی پیش رو برگزار گردید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار