کد خبر: 1069628
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
باحکم مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی:
با حکم مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی، علیرضا جانه به‌عنوان دبیر جدید کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان تهران معرفی شد.
محمدرضا عباسی

طی حکمی از سوی مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی، علیرضا جانه به‌عنوان دبیر جدید کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان تهران معرفی شد و زحمات پرویز سروری آیین تکریم به عمل آمد.

آئین تکریم و معارفه دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان تهران با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی مدیران آستان قدس رضوی، ائمه جماعات، استاندار تهران، مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و ورزش و جوانان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین کشوری و لشکری، مسئولین و رابطین مناطق و شهرستان‌های استان تهران با همراهی کانون‌های تخصصی و عمومی استان در سالن همایش کوثر مسجد امام صادق علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام  میرشاه‌ولد مسوول کانون خدمت رضوی تبلیغی و مداحی استان تهران با اشاره به موضوعات تربیتی و اخلاقی، اظهار کرد: برای جلب رضایت و خشنودی امام رضا (ع)در انجام خدمت با گشاده‌رویی و دوری از تکبر و غرور باید بود و با کلامی نرم و لطیف می‌بایست سخن گفت.

وی گفت: در برنامه‌های تربیتی و اخلاقی از مقایسه لازم است دوری کرده تا موجب تحقیر دیگران نشویم و اگر انسان‌ها از ظرفیت یکدیگر آگاه باشند از سرزنش کردن خودداری می‌کنند.

مسوول کانون خدمت تبلیغی افزود: خادمیاران امام هشتم به رافت و مهربانی حضرت وصل بوده و باید تجلی مهر و رحمت در خانواده و جامعه بوده و در مقابل محرومان بخشنده و دست دهنده در راه رضای حق و شادی امام رئوف داشته باشند.

در ادامه پرویز سروری بیان کرد: خادمیاران امام رضا (ع)قدر و جایگاه خود را بدانند و توفیق خدمت بسیار ارزشمند بوده و باید این محبت الهی را شکرگزار و جلوه‌ای از رحمت پروردگار در خدمت‌رسانی به مردم بود.

وی خاطر نشان کرد: امام رضا (ع)با یک اشاره درهای بسته را گشوده و با کار خالصانه می‌توان کارگشایی در امور و مشکلات مردم را به‌دست آورد و به بهترین صورت در سراسر کشور خدمت کرد و این حلقه‌ اتصال به آستان را نگاه داشت.

محمدحسین استادآقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی ضمن اشاره به کرامات و عنایت‌های حضرت به شیعیان و دیگر ادیان در ادامه گفت: برای رسیدن و ماندن در دستگاه امام رضا علیه السلام باید کوشید تا به‌دور از هرگونه ریا و منصب، همه زندگی را در مجموعه مبارک خادمیاری قرار داد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به اینکه از بین حدود ۲۲۰ هزار نفر خادمیار ثبت‌نامی، ۱۱۵ هزارنفر فعال در مجموعه خادمیاری حضرت هستند، خاطر نشان کرد: باتوجه به اولویت قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در رفع مشکلات معیشتی و مسئله اشتغال و دستورات تولیت آستان قدس رضوی باید بنا به ضرورت جامعه، مجموعه شبکه خادمیاری در کانون‌های خدمت تخصصی و عمومی در ارتقا سطح معرفتی جامعه و جوانان کمک کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط نامناسب اقتصادی موجود، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان کمک مالی تاکنون توسط مردم و خیرین در راه خدمت و گره‌گشایی به نیابت از حضرت جمع آوری و کمک شده است، افزود: استان تهران در سال ۱۳۹۹ طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، رتبه اول را در کشور کسب کرد و تهران می‌تواند الگویی در خدمت‌رسانی برای سایر شهرهای قرار گیرد.

در این مراسم از زحمات پرویز سروری طی مدت ۵ سال به‌عنوان دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان تهران آیین تکریم به عمل آمد و علیرضا جانه پرچم خدمت و راه اثر گذار نهضت خادمیاری را به‌دست گرفت .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر