کد خبر: 1069625
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
فرماندار:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: طرح های منطقه ویژه اقتصادی، شهرک دوم صنعتی و شهرک صنایع غذایی و تبدیلی در صورت تحقق زمینه ساز تحول اقتصادی مراغه خواهد شد.

سیدعلی موسوی  در جلسه شورای اداری مراغه افزود: این طرح ها با توجه به ظرفیت بالای موجود در بخش کشاورزی این شهرستان زمینه ساز ایجاد تولید و اشتغال پایدار در منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح احداث کمربندی جنوبی و بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی از بزرگ ترین طرح های در دست اجرای این شهرستان بوده که در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت.

وی با تشکر از اولین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان شرقی به مراغه گفت: هم اکنون مهم ترین مصوبه این سفر از جمله رفع تداخل مسیر آزادراه با موسسه تحقیقات دیم در حال پیگیری و در در حال مرتفع شدن است.

وی افزود: با پیگیری نماینده و مسئولان شهرستانی و کشوری، تزریق ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی کنسرسیوم بانکی و تخصیص حدود ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و بانک سپه به عنوان سهامداران این طرح، در ماه های اخیر حرکت مناسبی برای تکمیل آزادراه مراغه- هشترود بوده است.

وی با اشاره به مشکلات اخیر در زمینه تخصیص قطار ویژه برای این شهرستان ادامه داد: در این راستا با پیگیری و رایزنی های انجام شده، واگن های شش و چهار تخته با افزایش سهمیه برای این شهرستان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری تفاهم نامه احداث ۱۷ مدرسه با  ۵۳ کلاس درس توسط مجمع خیران مدرسه ساز این شهرستان انجام شده تا کمبود فضای آموزشی تا حدودی بسیاری مرتفع شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه مدیران اداری برای تسریع در اجرای طرح های عمرانی گفت:  دستگاه های اجرایی و ادارات این شهرستان برنامه ریزی مناسبی باری بهره مندی از بودجه سال آینده داشته باشند.

فرماندار مراغه با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع در ادارات افزود: مدیران و کارکنان دستگاه ها در پاسخ گویی به مردم و نامه های اداری اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: هرگونه استفاده اختصاصی و شخصی از خودروهای دولتی نامناسب و تخلف بوده و باید مدیران ادارات در این زمینه به رعایت قانون توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات در زمینه قوانین اداری با اصلاح قوانین قابل رفع شدن است اضافه کرد: با این وجود، مدیران اداری اجازه حق کشی ها و ایجاد موانع در مسیر سرمایه گذاری را ندهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر