کد خبر: 1069613
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
فرماندار ویژه کاشان:
فرماندار ویژه و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان گفت: در کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان در حدود 320 هزار جلد عنوان کتاب برای 13 هزار عضو موجود است اما می بایست به غیر از مباحث کمی به ارتقای کیفی خدمات کتاب نیز توجه داشت.
هادی مومنی راوندی

علی اکبر مرتضایی افزود: در شهرستان کاشان 21 باب کتابخانه موجود است که 16 مورد آن دولتی (نهادی) و 5 مورد آن نیز به صورت مشارکتی است.

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان ادامه داد: خرید کتاب های مورد نیاز متقاضی، ترجمه آثار خارجی، انتقال و اهدای کتاب از طرف مردم و دستگاه های دولتی به کتابخانه های عمومی، تشویق همگان به خصوص جوانان و نوجوانان به مطالعه کتاب، برگزاری مسابقات و نقد از جمله مواردی است که باید در امر کتاب در نظر گرفته شود.

مرتضایی اضافه کرد: به منظور رسیدن به نتایج مطلوب در فرهنگ عمومی کشور ضرورت دارد در طول یکسال مهمترین برنامه های فرهنگی شهرستان با قید اولویت مشخص، زمان بندی و پیگیری و نتایج حاصله اطلاع رسانی شود.

فرماندار کاشان در خصوص جلسات و مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی از سال 1385 تا کنون 55 جلسه با 295 مصوبه داشته است که از این تعداد 247 مصوبه آن اجرایی شده است.

گفتنی است نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان به ریاست حضرت آیت اله سلیمانی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه و علی اکبر مرتضایی به عنوان نایب رییس شورا و فرماندار ویژه کاشان تشکیل شد که در این جلسه از طرف سید محمدرضا موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور لوح تقدیری به پاس زحمات موثر در امر خدمت به فرهنگ جامعه و حسن همکاری با شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان به حضرت آیت اله سلیمانی و همچنین علی اکبر مرتضایی اهدا شد.

در پایان این نشست، تصویری از سخنرانی و حضور مقام معظم رهبری که در تاریخ 20/8/1380 به شهرستان کاشان شرف یاب شدند توسط عکاس کاشانی مشهد اردهال، سید اکبر شعبانی رونمایی و به دفتر امام جمعه محترم اهدا گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر