کد خبر: 1069533
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

رپورتاژ آگهی/ نصب و راه اندازی یخچال های ساید بای ساید با یکسری از نکات همراه است که باعث افزایش عملکرد این دستگاه ها می شود. برای دانستن این موارد با ما همراه باشید.
یخچال های ساید بای ساید نوع پیشرفته ‏ای از یخچال و فریزر می باشند که دارای دو محفظه جداگانه بوده و هر محفظه دارای درب مخصوص خود است .
یکی از این محفظه ها به یخچال اختصاص داشته و دیگری فریزر می باشد . تولید و استفاده از این نوع یخچال ها به دلیل دارا بودن ظرفیت بالا در نگهداری مواد غذایی و امکانات زیادی که دارند امروزه بسیار باب شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

مزایای استفاده از یخچال ساید بای ساید

- یخچال های ساید بای ساید دارای مزایای زیادی هستند و در مقایسه با یخچال های دیگر، یخچال در قسمت بالا قرار داشته و فریزر در قسمت پایین نصب شده است .
- سازمان دهی و دسترسی به مواد غذایی در یخچال های ساید بای ساید آسان است  وجای بیشتری نسبت به سایر یخچال ها برای نگهداری مواد غذایی دارند.
- این یخچال ها همچنین دارای دستگاهی برای خنک کردن آب بنام یخ ساز دارند.
- طراحی زیبای این یخچال ها سبک خاصی را به آشپزخانه می بخشد.
- با یخچال های ساید بای ساید مصرف انرژی به حداقل رسیده و هنگامی که یک درب آن را باز می‌کنید این اطمینان حاصل می شود که هوای داخل یخچال به یکباره تخلیه نمی شود . این مسئله باعث کاهش نیاز به انرژی برای خنک کردن درون یخچال  می‌شود.

در هنگام خرید یخچال ساید بای ساید به چه نکاتی باید توجه شود؟

- متناسب بودن فضای داخلی

هنگام خرید ، باید توجه داشته باشید که طبقات درون یخچال را بتوان بر حسب نیاز به ارتفاع دلخواه تنظیم نمود . زیرا مدل های ساید بای ساید نسبت به یخچال های معمولی ویژگی هایی دارند که آنها را نسبت به بقیه متفاوت کرده است. به عنوان مثال محفظه هایی درون این یخچال ها وجود دارد که مخصوص قرار دادن شیشه می باشد.
درست است که می توان این محفظه ها را تغییر داد اما جای زیادی را در یخچال اشغال می‌کنند بنابراین در صورتی که نیاز به فضای زیادی در یخچال دارید ، باید این مسئله را در نظر بگیرید.

- محفظه مخصوص نگهداری مواد غذایی

این قسمت مخصوص نگهداری مواد غذایی می باشد . زیرا عاری از اکسیژن بوده و زمان زیادی طول می کشد تا عمل اکسید شدن مواد غذایی انجام شود ،بنابراین قابلیت نگهداری مواد غذایی را برای زمان زیادی دارد.
این یخچال ها همچنین دارای محفظه ای برای نگهداری میوه و سبزی هستند که توسط چراغ آبی که درون آن وجود دارد ، انجام عملیات هایی باعث فتوسنتز کردن میوه و سبزیجات شده و آنها را تازه نگه می دارد.
میوه و سبزیجات را همچنین می‌توان درون محفظه دیگری از یخچال ساید بای‌ ساید که رطوبت را حفظ می کند نیز نگهداری نمود.


- فیلترهای مختلف یخچال

درون یخچال های ساید بای ساید فیلترهایی قرار دارد که کارایی مختلفی دارند .به عنوان مثال یکی از فیلترهای موجود در این یخچال ها باعث از بین رفتن باکتری، قارچ و بوی نامطبوع داخل یخچال می شود.
یک نوع فیلتر دیگر نیز درون این یخچال ها وجود دارد که با از بین بردن گاز اتیلن که در طول زمان از  میوه و سبزیجات ایجاد می شود آنها را از فاسد شدن و پژمردگی نجات می دهد و باعث شادابی و ماندگاری بیشتر آنها می ‌شود.

نکاتی برای خرید و نصب یخچال ساید بای ساید

- وجود لامپ های ال ای دی در داخل یخچال

درون یخچال های ساید بای ساید به جای استفاده از لامپ های معمولی که با ایجاد حرارت به گرم شدن فضای داخل یخچال کمک می کنند از لامپ های ال ای دی استفاده می شود .
این نوع لامپ ها باعث کمتر مصرف شدن انرژی توسط یخچال شده و به دلیل حرارت کمی که تولید می‌کنند ، گرمای کمتری نیز در درون یخچال ایجاد می کنند.
موارد دیگری که در هنگام خرید یخچال ساید بای ساید باید به آنها دقت نمود دارا بودن سیستم جریان چندگانه هوا ، سیستم خنک کننده  و توجه به یخ ساز های یخچال می باشد.

نکات قابل توجه در هنگام نصب و راه اندازی یخچال ساید بای ساید

قبل از آنکه یخچال ساید بای ساید را خریداری کنید ، ابتدا باید جایی را در آشپزخانه مشخص کرده و دقت کنید که فضای کافی برای  قرار دادن یخچال داشته باشد، به طوری که بین یخچال و دیوار فاصله کافی برای جریان یافتن هوا وجود داشته باشد تا پس از خرید آن را در آنجا نصب کنید.
پس از آن که یخچال ساید بای ساید مورد نظر خود را خریداری کردید باید نحوه حمل آن به خانه را نیز در نظر بگیرید. بهتر است برای این کار از شرکت های خدماتی که نیروهای ماهری در این زمینه دارند کمک بگیرید، زیرا در صورت وارد نبودن و عدم دقت در حمل این یخچال ها ممکن است به آنها آسیب وارد شود.
پس از آنکه یخچال را در جای مناسب خود قرار دادید ، باید آن را تا چند ساعت تکان نداده و برای برگشت مایعات به جای خود  به برق نزنید.
پس از گذشت چند ساعت یخچال را به برق متصل کنید و منتظر بمانید تا تمام قسمت های داخل یخچال خنک شوند، سپس مواد غذایی را درون آن جای دهید.
یکی از مواردی که پس از نصب یخچال ساید بای ساید باید به آن توجه کنید این است که دمای این یخچال ها به صورت دیجیتالی و خودکار تنظیم می شوند، اما شما می‌توانید با توجه به مواد غذایی که در آن نگهداری می کنید دمای آن را بر روی درجات پایین تر نیز تنظیم کنید .

ماهان سرویس : مرکز تعمیر یخچال های ساید بای ساید در تهران و کرج

ماهان سرویس، یکی از بهترین مراکز تعمیر و سرویس یخچال های ساید بای ساید می باشد که 15 سال در این زمینه سابقه داشته و با بهره گیری از نیروهای متخصص و متبحر ، توانسته است اعتماد افراد زیادی را به خود جلب نموده و بر اعتبار خود بیافزاید.

اعزام تکنسین های مجرب برای تعمیر یخچال در تهران ، تعمیرات یخچال اسنوا کرج ، تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج  ، بخشی از خدمات ماهان سرویس است .

چنانچه ساکن تهران یا کرج هستید، می‌توانید برای تعمیر انواع یخچال و ساید بای ساید، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

تلفن: ۰۹۳۵۳۰۰۱۶۹۵

www.arvandoxin.com

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار