کد خبر: 1069520
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
آیین رونمایی از کتاب تازه داماد شهید، زندگی تکاور شهید مهدی جودکی فردا برگزار می شود.

به گزارش جوان آنلاین، کتاب تازه داماد شهید نوشته فرشته عسگری در خصوص زندگی شهید مهدی جودکی فردا در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی با حضور خانواده معظم این شهید و همرزمانش برگزار می شود.
سعید جلائی که در انتشار این کتاب نقش عمده ای ایفا کرده است در گفت و گو با جوان بیان داشت: ما برای انتشار این کتاب از 25 نفر که همرزمان، دوستان و خانواده ایشان بودند مصاحبه گرفتیم و توانستیم کتاب را به چاپ برسانیم.
وی افزود: یکی از اهدافمان شناخت راه و روش شهید و معرفی ایشان بود. از سال 95 تصمیم شروع این کتاب در ذهن بنده نقش بست و به دنبال کارهای اولیه از جمله پیدا کردن همرزم‌ها و دوستان ایشان بودم. مسئولیت مصاحبه‌ها را به آقای علیرضا ضیایی دادم و اواخر سال 98 با نویسنده این کار سرکار خانم فرشته عسگری صحبت شد و در نهایت اردیبهشت 99 به تحریر درآمد.
جلائی در ادامه بیان داشت: ازآنجایی که شهید جودکی در شرف ازدواج بود و همه کارهای مراسم از جمله دوخت کت‌وشلوار و باقی خریدها صورت گرفته بود، به شهادت رسیده است، اسم خودش را به ما نشان داد و تصمیم بر این شد نام «تازه داماد» روی جلد کتاب بنشیند.
شهید تکاور مهدی جودکی متولد فروردین 1367 از تکاوران سپاه بود که در فروردین 1389 در شمالغرب کشور، منطقه‌ای به نام سنگهای آذرین در درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسید. کتاب تازه داماد شهید 48 فصل دارد و از 290 صفحه تشکیل شده است. سیر داستانی دارد و خواننده در مسیر مطالعه آن با شیطنتهای ایشان و احوال معنوی‌شان آشنا می‌شود. این کار توسط انتشارات طلائیه به چاپ رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار