کد خبر: 1069512
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
امام جمعه بروجرد:
حجت الاسلام حسینی به حضور بسیج در عرصه های مختلف و خدت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: معنویت و مردمی بودن رمز موفقیت بسیج بسیج است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در با اقشار مختلف بسیجیان بروجرد، گفت: بسیج ابتکار ماندگار امام خمینی (ره) بودو  در آذر سال ۵۸ به دستور امام (ره) شکل گرفت.

امام جمعه بروجرد به آثار و برکات بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج از آغاز انقلاب تاکنون خدمات بزرگی به ملت ایران در بخش های مختلف ارائه کرده است.

وی بسیج را خار چشم دشمنان خواند و ادامه داد: معنویت و مردمی بودن رمز موفقیت بسیج، تفکر بسیجی در هر عرصه ای موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آمادگی بسیج در برابر زورگویان و دشمنان انقلاب خاطرنشان کرد: بسیج همواره سبب ایجاد وحشت در دل دشمن شده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان انسان های مخلصی هستند که در راه خدا گام بر می دارند، اظهار کرد:  مادامی که انسان در این مسیر باشد احدی جرات ایستادگی در برابر او را ندارد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: بسیجیان باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم باشند تا شاهد پیشرفت و توسعه انقلاب و نظام باشیم.

گفتنی است، در این آیین از سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج رونمایی شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار