کد خبر: 1069453
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء و شهرداری تبریز باید برای اجرای پروژه های بزرگ شهری با یکدیگر همکاری نزدیک و تنگاتنگ داشته باشند.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در دیدار با شهردار و جمعی از مدیران شهری تبریز بابیان اینکه در این راستا نیاز به برگزاری جلسات هماهنگی بین شهرداری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در خصوص پروژه‌های شهری است، نتیجه چنین همکاری هایی را منتفع شدن شهروندان تبریزی بیان کرد.

وی به شهردار تبریز پیشنهاد کرد جلسات هماهنگی و هفتگی با مسئولان مرتبط و با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در رابطه با مسائل مدیریت شهری برگزار شود.

عباسقلی زاده با ااره به اینکه برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، زیباسازی شهری با تمثال شهدا و نمادهای اسلامی باید انجام شود، اظهار کرد: شهردار تبریز فردی متدین، مخلص، متعهد و متخصص است و با توجه به اینکه روحیه همدلی و خدمت در جامعه افزایش یافته است، مقطع کنونی بهترین فرصت برای همراهی و همدلی مجموعه‌ها است.

وی افزود: دفاع از مردم، حفظ مردم، خدمتگذاری و ایجاد اشتغال باعث کاهش فشار از مردم می‌شود.

عباسقلی‌زاده با اشاره به تأثیر مبلمان شهری در روحیه مردم، پیشنهاد کرد تندیس آیت‌الله مدنی و آیت‌‎الله قاضی طباطبائی به عنوان نمادهای مقاومت و ایثار و شهادت در محل شهادت این شخصیت نصب شود.

وی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع در مجموعه های شهرداری، گفت: در برخی ادارات نارضایتی وجود دارد، اما باید توجه داشت که برخورد اقناعی با مردم مهم است.

شهردار تبریز نیز در این دیدار نقش پایگاه‌های سپاه در کمک به شهرداری را مهم دانست و با اشاره به برنامه‌های شهرداری تبریز در دوره جدید مدیریت شهری، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا ساختار شهرداری الکترونیک و شهروندسپاری امور را در راستای جلب رضایت مردمی ایجاد کنیم.

عباس رنجبر ادامه داد: جهت تامین اوقات فراغت شهروندان، افزایش درآمد مردم و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، طرح کشاورزی درون شهری در پارک بزرگ تبریز در دست طراحی است.

وی با تاکید بر توجه ویژه شهرداری تبریز به موضوع حاشیه‌نشینی، گفت: در این راستا روز گذشته کلید قرارگاه اقدام زده شد تا حاشیه‌نشینی در تبریز ساماندهی شود.

رنجبر با بیان اینکه ۴۰۰ هزار نفر در مناطق حاشیه‌نشین تبریز در معرض خطر هستند که در این راستا بهسازی و رفع خطر مساکن در این نقاط در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته است، گفت: در اجرای ماموریت‌های مهم شهری از جمله ساماندهی حاشیه‌نشینی، نقش پایگاه‌های سپاه در کمک به شهرداری مهم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر