کد خبر: 1068994
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

مرد جوان وقتی متوجه شد دامادشان بعد از طلاق خواهرش ازدواج کرده او را به قتل رساند. متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
به گزارش جوان، ۱۹‌فروردین سال‌گذشته مأموران پلیس تهران از درگیری خونین در جنوب شهر با خبر و به محل اعزام شدند. بررسی‌ها نشان داد که مردی ۳۵‌ساله که حسن نام داشت با چاقو زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شده‌است. تحقیقات بیشتر حکایت از این داشت عامل حادثه برادر زن سابق حسن است که بازداشت شد. مهران در بازجویی‌ها به درگیری با حسن اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت سه‌سال قبل بود که حسن به خواستگاری خواهرم آمد و باهم عقد کردند. دوران عقد آن‌ها مدام با اختلاف و قهر همراه بود به طوری که تصمیم به جدایی داشتند. به هر حال با وساطتت بزرگتر‌ها حسن با خواهرم ازدواج کرد و آن‌ها سر زندگی‌شان رفتند. هنوز شش‌ماه از عروسی‌شان نگذشته بود که خواهرم به حالت قهر به خانه‌مان آمد. او می‌گفت که با شوهرش تفاهم ندارد و نمی‌تواند با او زندگی کند. خواهرم می‌گفت که حسن اصلاً به او توجه نمی‌کند. اختلاف آن‌ها تا دو سال و نیم بعد هم ادامه داشت و سرانجام بعد از سه‌سال از تاریخ عروسی‌شان از هم جدا شدند.
متهم ۲۵‌ساله ادامه داد: در این مدت دو خانواده مدام با هم درگیر بودیم و حسن به خانواده من فحاشی می‌کرد و اختلاف‌ها همچنان ادامه داشت. چند ماه از جدایی آن‌ها گذشته بود که به من خبر رسید حسن دوباره ازدواج کرده‌بود. من از شنیدن این خبر شوکه شدم و فهمیدم که خواهرم درست می‌گفت که شوهرش به او توجه نمی‌کرده‌است. متهم گفت: مدتی قبل حسن مقداری پول از من قرض گرفته بود و من به خاطر این که خواهرم در خانه‌اش بود چیزی نمی‌گفتم و صبوری می‌کردم. آن روز، اما تصمیم گرفتم به خانه‌اش بروم و پولم را پس بگیرم. روز حادثه مقابل خانه‌اش رفتم و گفتم که آمده‌ام قرضم را بگیرم. حسن گفت که پول را پس نمی‌دهد و آن را بابت خسارتی که به زندگی‌اش زده‌ایم برداشته است. حرفش من را عصبانی کرد و باهم درگیر شدیم و با چاقو به او ضربه زدم که فوت شد. البته من قصد کشتن او را نداشتم و فقط می‌خواستم پولم را پس بگیرم. در شاخه دیگری از تحقیقات همسر دوم حسن هم مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: روز حادثه من و شوهرم در خانه بودیم که زنگ خانه را زدند. ما منتظر تعمیرکار بودیم که بیاید و لوله‌های خانه را درست کند. فکر کردیم که تعمیر کار آمده برای همین بدون این که سؤال کنیم آیفون را زدیم. لحظاتی بعد مردی چاقو به دست وارد خانه شد و شروع به فحاشی کرد. او بدون این که اجازه حرف زدن بدهد به شوهرم حمله کرد. من التماس کردم که کاری نداشته باشد، اما او توجه نمی‌کرد و عربده می‌کشید و دست آخر هم شوهرم را با چاقو زد و فرار کرد. بعد هم شوهرم را به بیمارستان بردیم که مشخص شد ضارب برادر زن سابق او بوده است. با کامل شدن بررسی‌ها بازپرس متهم را به جرم قتل عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر و پرونده برای بررسی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم در حالی که اولیای‌دم برایش درخواست قصاص کرده‌اند، باید از خودش دفاع کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار