کد خبر: 1068910
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
سرمربی تیم ملی جوجیتسو از مشخص شدن رقبای ملی پوشان ایران در مسابقات جهانی جوجیتسو خبر داد.
امیر همسایه در گفت و گوی با خبرنگار ما گفت: خوشبختانه تیم ملی جوجیتسو برای نخستین بار به صورت رسمی در مسابقات جهانی حضور یافته و امیدوارم با درخشش ملی پوشان کشورمان در این مسابقات راه برای آینده درخشان جوجیستو هموار‌تر شود.

رقابت‌های «جوجیستو برزیلی» قهرمانی جهان از صبح امروز با حضور نمایندگانی از کشورمان در امارات آغاز میشده است.
بر همین اساس در دسته «مستر» کریم نژادپورحسین در مسابقه اول با نماینده کشور مصر و درصورت پیروزی با حریفی از کشور بلژیک روبرو خواهد شد.
سرمربی تیم ملی برنامه رقابت‌های قهرمانان کشورمان را به قرار زیر اعلام کرد:
بهزاد رشیدی پس از یک دور استراحت به دیدار حریفی از کشور اوکراین خواهد رفت. جعفر انصاری در اولین دیدار با نماینده کشور سوریه و درصورت پیروزی با حریفی از کشور عراق روبرو خواهد شد.
سید مصطفی اجاقی مسابقه اول و دوم با حریفانی از کشور قزاقستان روبرو خواهد شد. مجید آهنی در مبارزه اول نماینده کشور قزاقستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با حریفی از کشور ایتالیا روبرو خواهد شد.
علیرضا لفظی مسابقه اول با نماینده کشور قرقیزستان مبارزه می‌کند و درصورت پیروزی با حریفی از کشور آلمان روبرو خواهد شد. مهدی اسماعیل‌زاده در مبارزات اول و دوم با حریفانی از کشور کلمبیا روبرو خواهد شد.
حسن جهانگیری مسابقه اول با نماینده کشور مغولستان و درصورت پیروزی با حریف کشور میزبان بازی خواهد کرد. در این وزن ۵ ورزشکار حضور دارند که جهانگیری در صورت برتری برای کسب عنوان قهرمانی با نماینده کشور آذربایجان روبرو خواهد شد.
سیروان قصیری به عنوان مربی، امیرعباس انوری به عنوان مربی بدنساز، حمیدرضا چاپاری به عنوان سرپرست و علی کریم پور به عنوان داور این تیم را همراهی خواهند کرد.
این دوره از مسابقات با حضور نمایندگان ۸۵ کشور در رده‌های سنی مختلف به مدت چهار روز در ابوظبی برگزار خواهد شد که تیم اعزامی ایران از امروز کار خود را آغاز می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار