کد خبر: 1068903
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهتمام معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مبنی بر پیاده سازی مدل جدیدی از واگذاری زمین به سرمایه گذاران در قالب ایجاد کارگاه های کوچک، این مهم در شهرکها و نواحی صنعتی استان توسعه می یابد.

علی بهرامی زاده با اشاره به دیدار "علی رسولیان" معاون وزیر صمت با مدیران حوزه صنعتی و صنفی در سفر یکروزه خود به خراسان رضوی افزود : توسعه جدی کارگاه های تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان مورد تاکید معاون وزیر صمت است.

وی اظهار داشت: کارگاه های تولیدی، زودبازده و اشتغالزایی زیادی دارند و از این رو توسعه آن در دولت سیزدهم مورد تاکید جدی قرار گرفته و از کل قراردادهای منعقد شده با متقاضیان در زمین‌های کارگاهی شهرک‌های صنعتی استان تاکنون ۲۸۳ واحد کارگاهی به بهره‌برداری رسیده و برای چهار هزار و ۱۵۷ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، توسعه واحدهای کارگاهی کوچک را از راهبردهای امسال سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برشمرد و گفت: تعهد امسال این شرکت ایجاد ۸۰ واحد کارگاهی است که از این تعداد تاکنون ۷۰ واحد به متقاضیان در شهرکهای صنعتی توس و کلات واگذار شده است.

گفتنی است: روز گذشته با حضور "علی رسولیان" معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از چهار طرح عمرانی و چهار واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی توس و مشهد (کلات) بهره برداری شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار