کد خبر: 1068879
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

بازاریابی در موتورهای جستجو

در این روش شما باید سعی کنید با استفاده از اصول سئو بهینه سازی سایت، رنکینگ سایت خود را در رتبه بندی موتور‌های جستجو، بهبود بخشید. این کار باعث می‌شود برند یا سایت شما در صفحات اول نتایج جستجو در گوگل قرار بگیرد. به این طریق شما قادر خواهید بود مشتری‌های بیشتری کسب کنید. از مزایای سئو می‌توان به افزایش بازدید وب سایت، افزایش فروش محصولات، افزایش شهرت برند، افزایش ترافیک سایت و ... اشاره کرد. شما می‌توانید با تولید محتوا خاص و استفاده اصولی از کلمات کلیدی رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کنید.

بازاریابی از طریق تبلیغات کلیکی(PPC)

در این نوع از بازاریابی شما باید به ازای هر کلیک روی تبلیغ یا لینکتان در گوگل مبلغی به موتورهای جستجو گوگل پرداخت کنید. این کار بسیار به صرفه است و باعث افزایش مخاطب شما می‌شود.

بازاریابی محتوا

یکی از موثر‌ترین عوامل برای ارتقا رتبه در گوگل بازاریابی محتوا در طراحی وب سایت است. به این معنا که شما باید بتوانید محتوایی خاص و با‌کیفیت تولید کنید و توجه مخاطب را جلب کنید. برای داشتن یک محتوا مناسب بهتر است به عواملی نظیر نوشتن اطلاعات کاربردی، عکس‌های مناسب و با کیفیت، رعایت نگات نگارشی، تیتر‌های جذاب و ... توجه کنید.

بازاریابی از ایمیل الکترونیکی

در این شیوه از بازاریابی اینترنتی شما به طور مستقیم و منظم با افراد در ارتباط هستید و تعداد زیادی از مشتریان را با اطلاع رسانی‌های متفاوت راضی نگه می‌دارید. یک نکته مهم در تبلیغ به وسیله روش ایمیل مارکتینگ ارائه خدمات رایگان به مخاطب است که ایمیل‌های شما رو به دقت بررسی کنند. از مهم‌ترین اهداف این نوع بازاریابی می‌توان به اطلاع رسانی محصولات جدید وخدمات خود به افراد اشاره کرد.

بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

این روش یکی از بهترین نمونه‌های بازاریابی دیجیتال است به این دلیل که دسترسی افراد به شبکه‌های اجتماعی بسیار فراگیر شده است و با استفاده از این روش می‌توانید خیلی سریع به نتیجه مطلوب برسید. برای این کار کافی است حوزه کاری خودتان را مشخص کنید، برنامه ریزی کنید، محتوای مناسب مخاطبتان را بسازید و منتشر کنید.

بازاریابی اینفلوئنسر

در شیوه اینفلوئنسر مارکتینگ، به کمک شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد که برند یا کسب و کار شما بین مردم دهان به دهان می‌چرخد. این هدف نیاز به یک کمپین خلاقانه دارد که بین مردم پخش شود و تبلیغ توسط خود مردم انجام شود.

بازاریابی با تلفن همراه

هر کدام از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بر روی تلفن همراه قابل اجرا است اما یک روش دیگر، ارسال اس ام اس به مشتریان و اطلاع رسانی درباره تخفیفات، محصولات جدید و ... است.

بازاریابی درونگرا

در روش بازاریابی درونگرا (اینباند مارکتینگ)، شما با ارائه اطلاعات مفید و کاربردی افراد علاقه مند به حوزه کاری خود را جذب می‌کنید. شروع ارتباط مخاطب با شما توسط خود مخاطب انجام می‌شود.

طراحی و توسعه سایت

منظور از طراحی سایت یک سایت با استاندارد و کیفیت بالا است که بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کند. در این بازار که هر روز شاهد پیشرفت‌های جدید هستیم نمی‌توان با داشتن چیزهای ساده و ابتدایی در آن رقابت کرد. برای اینکه بتوانید در این عرصه موفق شوید به یک سایت منظم و قوی نیاز دارید.

تبلیغات اپلیکیشنی

یکی از روش‌های رایج در دیجیتال مارکتینگ است که شما می‌توانید تبلیغ خود را به اپلیکیشن‌های آموزشی، خدماتی، بازی‌ها و ... بسپارید. این نوع از تبلیغ می‌تواند به روش‌های مختلف صوتی، تصویری، ویدئویی و غیره صورت بگیرد. در این روش نیز هزینه بر مبنای تعداد نمایش، تعداد کلیک و ... است.

 

در دنیای امروز اینترنت به یکی از مهم‌ترین ابزارها برای ارتباط با افراد تبدیل شده است. از سوی دیگر اینترنت به نخستین راهی تبدیل شده که هرکسی برای یافتن راه‌حل مشکل خود به سراغ آن می‌رود. به همین دلیل بهترین راه برای معرفی یک برند به مخاطب و ماندگار شدن در ذهن او، استفاده از این پتانسیل است. پتانسیلی که با استفاده درست از آن نه‌تنها می‌توانید خود را در سطح یک کشور جا بیندازید، بلکه می‌توانید مرزهای تجارت خود را به وسعت یک دهکده جهانی گسترش دهید. اما موفقیت در این فضا چندان هم آسان نیست. برای رسیدن به قله در فضای پررقابت اینترنت باید از یک راهنمای خوب و ابزارهای مناسب کمک گرفت. با ما همراه باشید تا از راز چهره شدن در فضای اینترنت پرده‌برداری کنیم.

انتخاب یک راهنمای خوب، نخستین گام مسیر موفقیت در اینترنت

دلایل اهمیت طراحی وب حرفه ای

در دنیای امروز سرچ و جستجو در گوگل جایگزین پرس و جو و تحقیق کردن سنتی در مورد اعتبار شرکت‌ها و افراد شده است. با این حساب هر چقدر هم شرکت یا کسب‌وکاری پیشینه‌ و اعتبار سنتی قدرتمندی داشته باشد، بدون داشتن یک وبسایت با طراحی حرفه‌ای، حداقل برای جذب کردن مشتریان نسل جدید با مشکل مواجه می‌شود. در ادامه بعضی از دلایل اهمیت طراحی وب حرفه ای را مشاهده می‌کنید.

  • اولین برخورد با مشتری از طریق سایت انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید در بازاریابی اولین برخورد از اهمیت تعیین‌کننده‌ای برخوردار است.
  • طراحی وب حرفه ای در بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو یا سئو تاثیر مثبت دارد. این موضوع باعث افزایش بازدید از وبسایت و در پی آن افزایش تبدیل مخاطب به مشتری می‌شود.
  • نحوه ارتباط کسب‌وکار با مشتری را مشخص می‌کند. مخاطبان با مراجعه به وبسایت متوجه می‌شوند یک برند چه شناختی نسبت به مخاطب دارد و چگونه با آنها برخورد می‌کند.
  • یک وبسایت حرفه‌ای اعتماد مخاطب را جلب می‌کند. طراحی و محتوای وبسایت نشان می‌دهد چقدر یک برند نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد شناخت دارد.

با در نظر گرفتن موارد بالا ضرورت و اهمیت طراحی وب حرفه ای برای کسب‌وکارهای امروزی مشخص می‌شود. اما آگاهی از این اهمیت به تنهایی سود زیادی ندارد. پیدا کردن یک شرکت حرفه‌ای و قابل‌اعتماد که وبسایتی متناسب با ویژگی‌های کسب‌وکار طراحی کند موضوعی به مرابت مهم‌تر است.

 

روش های بازاریابی اینترنتی در دنیای دیجیتال با ایده پویا

ویژگی های یک شرکت طراحی وب حرفه ای

در طراحی وبسایت نکات و جزئیات زیادی دخیل هستند که انجام تمام آنها از حدود تخصص و توان یک نفر خارج است. یک طراح گرافیست هر چقدر هم در کار خود قدرتمند عمل کند، نمی‌تواند درک درستی از برنامه‌نویسی وب داشته باشد. به همین ترتیب، یک برنامه‌نویس وب ماهر و مجرب شناخت قابل‌اعتمادی از طراحی گرافیکی یا ایجاد استراتژی محتوایی ندارد.

طراحی و ساخت استراتژی بازاریابی محتوایی، طراحی تجربه کاربری (UX)، طراحی رابط گرافیکی کاربر، برنامه‌نویسی، و در نهایت تولید محتوا بخشی از وظایف طراحی سایت هستند که در یک شرکت طراحی وب حرفه ای در کنار هم فعالیت دارند. برای اینکه تمام وظایف به درستی و بر اساس برنامه اجرا شوند، در شرکت‌های حرفه‌ای کار طراحی هر وبسایت به یک مدیر پروژه/مدیر محصول سپرده می‌شود تا بر پیشرفت کار نظارت داشته باشد.

برای انتخاب یک شرکت حرفه‌ای طراحی وب بهتر است نکاتی که در ادامه مطرح می‌شوند را در نظر بگیرید.

تحقیق درباره شرکت طراحی وب

یک شرکت طراحی وب حرفه ای لازم است خودش حضور آنلاین مناسبی داشته باشد. اگر وبسایت این شرکت به‌خوبی طراحی نشده باشد، اعتماد کردن به آن برای ساختن یک وبسایت حرفه‌ای با طراحی خوب تا حد زیادی نامعقول است. برای همین بهتر است قبل از هر چیز با جستجوی این شرکت در موتورهای جستجو و بازدید از وبسایت آن، مطمئن شوید قرار است با یک شرکت مجرب کار کنید.

بررسی نمونه‌ کارهای شرکت طراحی وب

شرکت‌های طراحی وب حرفه ای در وبسایت خود فهرست و لینک سایت‌هایی که طراحی کرده و ساخته‌اند را قرار می‌دهند. بررسی این نمونه‌ها مشخص می‌کند که چقدر آنها در کار خود حرفه‌ای عمل می‌کنند. این کار زمان زیادی نمی‌برد و می‌تواند خیال شما را راحت کند که شرکت مورد نظر در عمل از توانایی فنی و مهارت لازم برخوردار است.

چارچوب زمانی و بودجه خود را مشخص کنید

فرایند طراحی وبسایت یک کار جمعی است و مدیریت زمانی آن به سهم خود کار پیچیده‌ای محسوب می‌شود. وقتی از ضرب‌الاجل و همچنین بودجه خود مطمئن باشید، راحت‌تر می‌توانید با شرکت طراحی وب تعامل برقرار کرده و از همکاری با آن نتیجه بگیرید. یک شرکت طراحی وب حرفه ای به شما در مورد گزینه‌های توسعه وبسایت در آینده هم مشاوره می‌دهد.

قیمت و هزینه طراحی وبسایت حرفه ای چقدر است؟

مانند هر خدمات دیگری، کار طراحی وبسایت هم با توجه به عناصر و بخش‌های مورد نیاز هزینه‌های متفاوتی دارد. وبسایت‌های فروشگاهی بزرگ با انواع گزینه‌های ارتباطی و قابلیت‌های توسعه طبیعتا هزینه طراحی و ساخت بیشتری از یک وبسایت برای ارائه کاتالوگ خدمات یا محصولات یک شرکت کوچک دارند. در ادامه بعضی از عناصری که در قیمت و هزینه طراحی وبسایت حرفه ای نقش دارند را مشاهده می‌کنید.

ناوبری و طراحی بخش‌های حرفه‌ای

یک شرکت طراحی وب حرفه ای وبسایت‌ها را به نحوی طراحی می‌کند که مشاهده بخش‌های مورد نیاز کاربر آسان باشد. حتما تا به حال با وبسایت‌هایی مواجه شده‌اید که دسته محصولات یا خدمات آنها به سختی قابل شناسایی است. هیچ کاربری دوست ندارد وقت خود را در چنین وبسایت‌هایی هدر بدهد.

روش های بازاریابی اینترنتی در دنیای دیجیتال با ایده پویا

دنیای اینترنت همانند هزارتویی است که بدون داشتن یک نقشه راه و یک راهنمای خوب نمی‌توان به مرکز آن رسید. شرکت ایده پویا یکی از باتجربه‌ترین لیدرهایی است که می‌تواند دست شما را گرفته و از کوچه‌پس‌کوچه‌های تاریک اینترنت به تالار روشن و مجلل موفقیت برساند. با استفاده از خدمات ایده پویا می‌توانید در زمانی کمتر از آنچه فکر کنید، در مسیر درست قرار گرفته و روزبه‌روز از دیدن سیر صعودی نمودار پیشرفت خود لذت ببرید.

شرکت ایده پویا 15 سال است که در این مسیر فعالیت می‌کند و بنابراین به تمام پیچ‌وخم‌های آن آشنایی دارد. به همین دلیل شما برای موفق شدن در دنیای اینترنت دیگر نیازی نیست که چرخ را از ابتدا اختراع کنید. بلکه می‌توانید سوار بر قطار تجربه ایده پویا شده و مسیر خود را با سرعت بیشتری بپیمایید. علاوه بر این ایده پویا در طی بیش از یک دهه فعالیت در زمینه بازاریابی اینترنتی توانسته بهترین ابزارها را برای پیمودن مسیر موفقیت تا قله شناسایی کند. بنابراین اگر تجارت خود را به ایده پویا بسپارید، بدون کوچک‌ترین لغزشی در این مسیر و در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانید از دیدن افق گسترده پیش روی خود از قله موفقیت لذت ببرید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر