کد خبر: 1068843
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

سارق سابقه داری که از طریق اینستاگرام با دختر جوانی آشنا شده‌بود به بهانه خرید نقشه گنج، طلا‌های او را سرقت کرد.
به گزارش جوان، چند روز قبل دختر ۱۷‌ساله‌ای همراه خواهرش به دادسرای امورجنایی رفتند و از پسر ۲۲‌ساله‌ای به نام ستار به اتهام آزار و اذیت و اخاذی شکایت کرد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با پسری به نام ستار آشنا شدم. او خودش را مهندس و کارآفرین معرفی کرد و گفت وضع مالی خوبی دارد. ارتباط تلفنی و پیامکی ما ادامه داشت تا اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد. روزی که با هم بیرون قرار گذاشته‌بودیم لباس شیکی به تن کرده بود و خیلی خوشتیپ بود که عاشق او شدم. مدتی گذشت که ادعا کرد دوستانش جویندگان گنج هستند و از این راه پولدار شده اند. او گفت که دوستانش نقشه گنجی دارند که حاضرند به مبلغ ۱۰۰‌میلیون تومان بفروشند وحتی چند سکه قدیمی هم به من نشان داد و گفت اگر آن نقشه را بخریم خیلی زود پولدار می‌شویم. چند روزی گذشت تا اینکه گفت دوستانش به او تخفیف داده‌اند و آن نقشه را به مبلغ ۵۰ میلیون تومان به او می‌فروشند که به من پیشنهاد داد طلاهایم را بفروشم و با پول آن نقشه را بخریم. من تمامی طلاهایم را در اختیار او قرار دادم و او ادعا کرد نقشه را خریده‌است و قرار بود با هم به محل گنج که در اطراف تهران بود، برویم و گنج را پیدا کنیم. آن روز از من خواست به خانه‌شان بروم و بعد از آنجا به محل گنج برویم که قبول کردم و به خانه‌اش رفتم. وقتی وارد خانه شدم ستار به زور مرا آزار و اذیت کرد و حتی از من فیلم و عکس سیاه تهیه کرد و در آخر هم هر چقدر پول و کارت بانکی داشتم از من گرفت و تهدید کرد اگر شکایت کنم فیلم و عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر می‌کند.
من به خاطر آبرویم سکوت کردم، اما او دست بردار نبود و دراین مدت چند باری با تهدید از من اخاذی کرد که سرانجام موضوع را به خواهرم گفتم و او پیشنهاد داد از ستار شکایت کنیم.
دستگیری متهم
با شکایت دختر جوان مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی متهم آغاز کردند که دریافتند وی از سارقان سابقه‌دار است که مدتی قبل با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شده است.
بدین ترتیب مأموران ستار را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.
متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کرد و گفت: به جرم موبایل قاپی دستگیر شده بودم که با حکم قاضی باید ۱۰۰‌میلیون تومان رد مال کنم. مدتی قبل با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شدم که رد مال کنم تا اینکه با شاکی در اینستاگرام آشنا شدم. او دختر ساده و زود‌باوری بود که او را فریب دادم و طلاهایش را گرفتم و با آن رد مال کنم. من فکر می‌کردم او به خاطر آبرویش شکایت نکند، اما اشتباه فکر کردم و الان دوباره به جرم دیگری دستگیر شدم. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار