کد خبر: 1068790
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
معاون تربیت و آموزش ناجا گفت:مسابقات بین المللی کشتی نظامیان جهان (سیزم) با شرکت بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۲۲ کشور جهان به میزبانی نیروی انتظامی از ۲۸ آبان شروع خواهد شد.
سردار حبیب اله جان نثاری در افتتاحیه کارگاه آموزشی "مدیریت بحران" ویژه روسای پلیس‌های پیشگیری و معاونان عملیات فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور، فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها، هنگ‌های مرزی، یگان ویژه و معاونان مجتمع‌های آموزشی ناجا در مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار برگزار شد، اظهار داشت: این دوره اولین دوره‌ای است که پس از توقف ۲۰ ماهه دوران کرونا برگزار می‌شود.

وی با تشریح مبانی تئوری مدیریت بحران گفت: امروز با توجه به شرایطی که در کشور ما حاکم است، دشمن هر لحظه مترصد این امر است که مشکلی برای کشور ایجاد شود تا بتواند از این موضوع به نفع خود استفاده کند.

وی با اشاره به سه رکن اصلی مدیریت بحران یعنی اقدامات قبل از بحران، حین بحران و بعد از بحران بیان داشت: پایه اصلی مدیریت بحران، اقداماتی است که بایستی قبل از بوجود آمدن بحران انجام و آموزش و آمادگی لازم کسب و احراز شده باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار جان نثاری ابراز داشت: این کارگاه برای هفت دوره یک هفته‌ای با شرکت بیش از ۷۰۰ نفر از فراگیران اجرا و شرکت کنندگان با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های مدیریت بحران با رویکرد مهارت محوری آشنا خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار