کد خبر: 1068617
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
وزیر ورزش و جوانان:
سجادی، با اشاره به اهمیت رفع مشکلات ورزشی در استان لرستان، گفت: مشکلات ورزشی کشور با نگاه عدالت محور بررسی و برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، سید حمید سجادی، امروز(۲۲ آبان) در جمع خبرنگاران در شهرستان بروجرد، اظهار داشت: رفع کاستی ها و مشکلات حوزه ورزش در دستور کار قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان، افزود: نگاه عدالت محور رویکرد ورزش و جوانان در بررسی مشکلات حوزه ورزش و تلاش برای رفع مشکلات است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه ورزش در استان لرستان، بیان کرد: تسریع در اتمام طرح‌های نیمه کاره و تلاش برای رفع کاستی و نواقص حوزه ورزش لرستان از برنامه‌های اولویت‌دار قبل از سفر رییس جمهوری به این استان  است.

 سجادی ادامه داد: تلاش می شود با استفاه از تبصره ها و قوانین بهره برداری، در اتمام برخی طرح های ورزشی لرستان تا قبل از سفر رییس جمهوری به این استان تسریع شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه تفریحی ورزشی موج های آبی در شهرستان بروجرد گفت: این طرح یک پروژه ملی و ثمره عمر ورزشی "احسان شجاعی" قهرمان آسیا و مدیر این مجموعه است.

وزیر ورزش و جوانان  با تاکید بر رفع مشکل هیات های مختلف ورزشی لرستان گفت: برخی از هیات ها تا حدودی موفق به حل مسایل خود شده اند اما تعدادی هنوز با مشکلاتی مواجه هستند که باید با نگاهی عدالت محور مورد توجه قرار گیرند.

وی اذعان داشت: در طول این سفر یک روزه به لرستان سعی می شود از تمامی طرح های در دست اجرا بازدید به عمل آید و از نزدیک چالش ها و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سابقه لرستان در ایام دفاع مقدس گفت: ما باید به این استان ادای دین کنیم و با نگاهی عدالت محور مشکلات ورزش آن را مورد بررسی قرار دهیم.

سجادی با اشاره به بازدید از استادیوم ورزشی شهید علی بیات در بروجرد گفت: همه ورزشکاران نام آشنای ملی لرستان از این سالن خاطره دارند و به نوعی پیشکسوت طرح های ورزشی محسوب می شود و قابل احترام است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار