کد خبر: 1068573
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
عامل قتل دانش‌آموز دبیرستانی در حمیدیه خوزستان از سوی پلیس دستگیر شد.
سرویس جوان آنلاین: مهدی امیری دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه در تشریج این ماجرا گفت: روز چهارشنبه در مسیر بازگشت از مدرسه بین دو دانش‌آموز دوره دوم متوسطه درگیری رخ داد، اما این دعوا خیلی زود با وساطت بزرگان پایان یافت. از آنجا که این دو پسر دانش‌آموز از دو طایفه جداگانه بودند وقتی به خانه رفته و ماجرای درگیری برای خانواده هایشان بازگو شد.

روز بعد این درگیری دوباره آغاز شد و این بار یکی از بستگان پسر دانش‌آموز با اسلحه شکاری اقدام به شلیک کرد که در این تیراندازی دو نفر مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند، اما دقایقی بعد یکی از مجروحان که دانش‌آموز بود با وجود تلاش پزشکان جان باخت. امیری بیان کرد: در حال حاضر قاتل دستگیر شده و در بازداشت است و اسلحه وی نیز توقیف و با حضور نیرو‌های انتظامی امنیت کامل برقرار شده است.

شاهین هاشمی، فرماندار شهرستان حمیدیه در اهواز، نیز گفت: فردی که اقدام به تیراندازی به سمت دانش‌آموز و قتل وی کرده بود، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. پس از دستگیری این فرد با حضور فرماندهی ناجا حمیدیه با بزرگان دو طرف درگیر جلسه‌ای برگزار شد و آن‌ها را به صلح و آرامش دعوت کردیم و این پرونده از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است.

منبع: روزنامه ایران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار