کد خبر: 1068422
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدیریت جدید استان باید برای تقویت وبهبود سطح معیشتی مردم برنامه‌ریزی کند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: تاریخ کشور فرصت انقلاب اسلامی را سراغ ندارد و آحاد جامعه باید از این فرصت ارزشمند بهره‌برداری و برای اعتلای آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: عدالت محوری و احقاق حقوق ملت شیرازه اصلی مدیریت در جامعه اسلامی است و خادمان مردم باید متعهد به قانون باشند و از انجام هر فعالیتی که ارزش‌های نظام اسلامی را زیر سوال می‌برد پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: پست‌های مدیریتی در جامعه ایران اسلامی موهبتی الهی است و خادمان مردم در دستگاه اجرایی باید با رعایت اصل اخلاق مداری و امانتداری در راستای توسعه پایدار جامعه گام بردارند.

دری نجف آبادی ادامه داد: استان مرکزی از ظرفیت‌های مختلفی در تمامی حوزه‌های منابع طبیعی، نیروی انسانی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری برخوردار است که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌های ارزشمند می‌توان زمینه توسعه استان را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: مدیریت جدید استان باید با توجه به شرایط ویژه کشور و وعده‌های دولت و مجلس تمامی ظرفیت‌های استان را بکار گرفته و برای تقویت سطح معیشتی مردم و توسعه همه‌جانبه استان برنامه‌ریزی کند و بدون شک مردم هم در این رهگذر مانند گذشته همراه خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: استان مرکزی با ظرفیت‌های عظیم می‌تواند در تمامی شاخص‌های توسعه و پیشرفت به‌خصوص در حوزه اقتصادی الگویی کارآمد ارائه کند و در لبیک گویی به ندای رهبری پیشتاز دیگر استان‌های کشور باشد، بنابراین مدیریت جدید استان وظیفه دارد با آگاهی کامل از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مختلف در جهت توسعه همه جانبه استان و کشور گام بردارد.

دری نجف آبادی عنوان کرد: تولید پیش‌نیاز پیشرفت در هر کشوری است و باید به آن توجه ویژه شود چراکه تولید با کیفیت و رقابتی زمینه ساز عزت و شرف هر کشوری است و در آموزه‌های دینی نیز به خودکفایی اشاره‌هایی شده است.

وی اظهار کرد: اشرافی گری و مصرف‌گرایی کشور را در مسیر توسعه قرار نمی‌دهد، بلکه باید برای آبادانی کشور از فرصت‌ها بیش از پیش استفاده کرد و در این مسیر مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان باید فعال‌تر از گذشته باشند و با مطالعات کاربردی، خوراک تولیدی واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی را تأمین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: توجه به بیانیه گام‌دوم انقلاب و تحقق مؤلفه‌های آن باید همواره در دستور کار مدیران جامعه اسلامی باشد و آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند با وحدت و یکپارچگی برای مبارزه با فرهنگ‌های انحرافی، مبارزه با تفرقه، کارسازی حکیمانه برای بخش‌های مختلف مدیریتی کشور و مهاجرت معکس تلاش کنند.

دری نجف آبادی در پایان بیان کرد: بر اساس گزارش‌های رسمی، مردم ایران در یک سال گذشته بیش از هفت میلیارد دلار در ترکیه سرمایه‌گذاری کرده‌اند که این مهم باید ریشه‌یابی و در اسرع وقت کنترل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر