کد خبر: 1068339
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
خرید سیسمونی برای همه مادران اهمیت خاص و ویژه ‌ای دارد. اما در این بین خرید وسایل بهداشتی بسیار مهم و ضروری است. زیرا از جمله اقلامی می باشد که پس از تولد باید از آن ها استفاده کرد. از جمله مهم ترین لوازم بهداشتی نوزاد می توان به دستمال مرطوب و همچنین گوش پاک کن اشاره کرد. بنابراین بهتر است این وسایل قبل از به دنیا آمدن نوزاد تهیه گردد.

رپورتاژ آگهی/ زمانی که خانم ها متوجه مادر شدن خود می شوند شروع به تهیه وسایل مورد نیاز نوزاد خود خواهند کرد، که این وسایل را سیسمونی نوزاد می گویند. خرید سیسمونی برای مادران بسیار لذت بخش است. اما باید قبل از هر چیز در مورد وسایلی که قرار است تهیه شود اطلاعاتی به دست آورید و لیست کاملی از این وسایل را تهیه نمایید. از جمله مهم ترین لوازم نوزاد می توان به وسایل حمل و نقل، سرویس خواب، پوشاک، لوازم بهداشتی، لوازم ایمنی و همچنین لوازم بازی نوزاد اشاره کرد. در ادامه می خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد وسایل ضروری نوزاد و خرید سیسمونی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید. 

راهنمای خرید سیسمونی: 

معمولاً زمانی که مادران برای خرید سیسمونی آماده می‌ شوند ممکن است دچار استرس گردند، اما اگر این کار را با تفکر و برنامه ریزی انجام دهند قطعاً می توانند یک سیسمونی عالی برای نوزاد خود تهیه کنند. البته بهتر است از خرید وسایل غیرضروری خودداری نمایند، زیرا بعضی از وسایل را می ‌توان هر زمان که به آن ها نیاز پیدا شد تهیه کرد. اما وسایلی مانند لوازم بهداشتی اهمیت بسیار زیادی دارند و باید قبل از تولد نوزاد تهیه شوند و قطعاً از روز اول به آن ها نیاز پیدا خواهند کرد. از جمله لوازم بهداشتی که باید در هنگام خرید سیسمونی تهیه شوند می ‌توان به دستمال مرطوب و گوش پاک کن اشاره نمود. در ادامه سعی کرده ایم هر کدام از این وسایل را به صورت جداگانه برای شما مادران عزیز توضیح دهیم. 

خرید سیسمونی در تهران

خرید سیسمونی

دستمال مرطوب:

دستمال مرطوب یکی از مهم ترین وسایل در هنگام خرید سیسمونی به شمار می رود، زیرا هنگام تعویض پوشک نوزاد از آن استفاده می کنند. دستمال مرطوب دارای ویژگی های خاصی می باشد که علاوه بر تمیز کردن پوست نوزاد باعث مرطوب کنندگی و نرم کنندگی پوست نیز خواهد شد. همچنین این دستمال ها دارای رایحه های مختلف هستند که موجب خوشبو شدن بدن نوزاد می گردند. 

خرید سیسمونی در تهران

دستمال مرطوب

مزایای دستمال مرطوب نوزاد:

به طور کلی دستمال مرطوب نوزاد دارای مزایای بسیار زیادی است، زیرا پوست نوزادان نسبت به بزرگسالان و یا حتی کودکان حساس تر می باشد. بنابراین باید پس از تولد مراقبت های پوستی در آن ها شروع گردد. به همین دلیل است که در هنگام خرید سیسمونی دستمال مرطوب نیز تهیه می گردد. از جمله مزایایی که این دستمال ها به همراه دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

دستمال مرطوب از بروز حساسیت در پوست نوزاد جلوگیری خواهد کرد.

همچنین این دستمال ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی هستند، بنابراین از ایجاد بیماری های پوستی در فرزند دلبند شما جلوگیری خواهند کرد.

از ویژگی‌ های دیگر دستمال مرطوب می توان به دارا بودن مواد مغذی مورد نیاز پوست اشاره کرد که باعث نرمی و لطافت پوست می گردد.

به طور کلی دستمال مرطوب نوزاد دارای مواد آنتی حساسیت و مغزی است از جمله این مواد می ‌توان به عصاره گیاه بابونه یا ویتامین e اشاره نمود.

همچنین شما می توانید از این دستمال ها در هر زمان به آسانی استفاده کنید‌.

جالب است بدانید که در آب شهری از موادی مانند کلر استفاده شده است که برای پوست نوزادان مناسب نیست و باعث ایجاد حساسیت یا التهاب در پوست آن ها می ‌شود. به همین دلیل است که برای تمیز کردن نوزاد از دستمال مرطوب استفاده می‌ کنند. بنابراین تمامی این موارد موجب می گردد تا اهمیت تهیه دستمال مرطوب نوزاد در زمان خرید سیسمونی مشخص گردد. 

نکته مهم برای تهیه دستمال مرطوب: 

توجه داشته باشید که در هنگام خرید سیسمونی و تهیه لوازم بهداشتی مانند دستمال مرطوب باید حتما از محصولات استاندارد استفاده کنید تا از بروز مشکلات پوستی برای کودک جلوگیری گردد. پس بهتر است محصولاتی که هیچ گونه الکل یا مواد نگهدارنده ندارند را تهیه نمایید. اگر به موضوع دقت نکنید قطعاً پوست نوزاد شما دچار آسیب خواهد شد و دستخوش تغییراتی جبران ‌ناپذیر می گردد. پس بهتر است از محصولاتی که دارای ترکیبات سازگار با پوست یا عصاره های گیاهی هستند استفاده نمایید تا به حفظ سلامت پوست نوزاد خود کمک کنید‌.

گوش پاک کن:

قطعا هیچ یک از والدین دوست ندارند که در گوش فرزندشان جرم چسبناک یا زرد رنگ ببیند. به همین دلیل برای تمیز کردن گوش نوزادان از گوش پاک کن استفاده می کنند. بنابراین می توان گفت که یکی دیگر از لوازم بهداشتی نوزادان که باید در هنگام خرید سیسمونی تهیه گردد گوش پاک کن نوزاد می باشد. زیرا گوش نوزاد بسیار کوچک و حساس است. بنابراین برای تمیز کردن آن ها باید از گوش پاک کن هایی که مخصوص نوزادان است استفاده شود. 

به طور کلی این گوش پاک کن ها نرم و انعطاف پذیر می باشند و برای تهیه آن ها از موادی که صددرصد آنتی باکتریال هستند استفاده شده است تا آسیبی به گوش نوزاد دلبند شما وارد نشود. همچنین این محصولات که برای بهداشت روزانه نوزاد شما لازم و ضروری است از جنس پنبه خالص تولید شده است و دارای نوعی محافظ می ‌باشد که از وارد شدن بیش از اندازه به گوش نوزاد جلوگیری خواهد کرد. 

خرید سیسمونی در تهران

گوش پاک کن

موارد استفاده از گوش پاک کن:

معمولا گوش پاک کن که در هنگام خرید سیسمونی تهیه می شود، کاربردهای متفاوتی برای نوزاد دارد. زیرا علاوه بر تمیز کردن آلودگی ها و جرم داخلی گوش می‌ توان از آن جهت خشک کردن گوش نوزاد نیز استفاده کرد. همچنین این گوش پاک کن ها وسایل مناسبی برای محلول درمانی هستند و شما می‌ توانید با کمک آن محلول های دارویی را بر روی نقاط خاصی از پوست نوزاد خود بزنید. 

بهترین مرکز خرید سیسمونی: 

همه والدین به خصوص مادران برای خرید سیسمونی نوزاد خود بی اندازه احساس شادی خواهند کرد. زیرا این کار یکی از مهیج ترین و در عین حال لذت بخش ترین خرید های زندگی آن ها به حساب می آید. همانطور که می دانید خرید سیسمونی قبل از تولد فرزند صورت می گیرد و مادران تلاش می‌ کنند تا وسایل مورد نیاز را با توجه به اولویت ها و بودجه خود خریداری کنند. البته قطعاً کیفیت نیز برای آن ها اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت، به همین دلیل اگر شما نیز به دنبال یک فروشگاه مناسب برای تهیه سیسمونی نوزاد خود هستید می توانید با مراجعه به فروشگاه مانیلو maniloo.com سیسمونی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت خریداری نمایید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار