کد خبر: 1068247
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
خوزستان سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان با بیان این که برد و باخت بازی برای من مهم نیست، گفت: پیشرفتی که بازی به بازی داریم، برای ما بسیار ملاک است.
حماد سامری پس از برد تیمش مقابل مس کرمان در هفته هفتم لیگ برتر، ادامه داد: تیم ما رو به رشد است و نکته مهم این است که برای من برد و باخت بازی مهم نیست و تلاش می‌کنیم جوانان خوب مان امسال خودشان را در حد لیگ برتر نشان دهند و در لیگ برتر نیز بتوانند خودشان را ثابت کنند.

وی بیان کرد: پیشرفتی که بازی به بازی داریم، برای ما بسیار ملاک است. ما در بازی سنتر خیلی مشکل داشتیم و از نظر نفری نیز با مشکلاتی مواجه بودیم که با جذب بازیکن خارجی توانستیم این نقیصه را برطرف کنیم و همین روی کیفیت بازی مان خیلی تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان گفت: هر دو روز یک بار بازی داریم و با این برنامه نمی‌توانیم خیلی تمرین کنیم. اگر زمان بیشتری برای تمرین در اختیار ما بود، طبیعتا بازی‌های بهتری ارائه دهیم که امیدوارم در ادامه بازی‌های بهتری را با روند مناسب تری انجام دهیم.

وی درباره برد تیمش در بازی با مس کرمان نیز عنوان کرد: تیم کرمان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. در بخش دفاعی خیلی خوب کار کردیم، به ویژه در نیمه اول توانستیم بازیکن خوب حریف مخصوصا خارجی‌های آن‌ها را مهار کنیم. در واقع در بخش دفاع توانستیم خودمان را در بازی حفظ کنیم. در نیمه دوم نیز با توجه با پنج خطا شدن بازیکن پست‌های ۴ و ۵ تیم مان، عملکرمان تحت تاثیر قرار گرفت و باید بازی را کنترل می‌کردیم که خدا را شکر در تمام روند بازی این کنترل را داشتیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

سامری بیان کرد: امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و از نظر کار تیمی نیز پیشرفت محسوسی داشته باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار