کد خبر: 1068070
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
خراسان رضوی با اعلام دادگاه عالی ورزش به باشگاه شهرخودرو به زودی حکم میرو، بازیکن اوکراینی و سابق این تیم، اعلام خواهد شد.
بهمن سال ۱۳۹۸ باشگاه شهرخودرو اقدام به عقد قراردادی به مدت ۲ سال و نیم با میراسلاو اسلاووف اوکراینی کرد اما این بازیکن خیلی زود از این تیم جدا شد.

میرو از سال ۱۳۹۹ پیگیر دریافت مطالباتش بود و موفق به گرفتن حکم علیه باشگاه مشهدی در فیفا شد اما باشگاه شهرخودرو پرونده را به CAS برد تا شاید بتواند حکم سنگین ۴۰۰ هزار دلاری را بشکند.

حالا پس از هشت ماه وقفه دادگاه عالی ورزش در ایمیلی به باشگاه شهر خودرو اعلام کرد نهایتا تا انتهای نوامبر حکم نهایی خود را در خصوص شکایت این بازیکن اوکراینی صادر خواهد کرد.

شهر خودرو که ماه گذشته به خاطر بدهی به استفانو کوزین، مربی سابق ایتالیایی با پنجره بسته روبه‌رو شد، به تازگی موفق شده با توافق با این مربی و تقسیط بدهی خود، پنجره نقل و انتقالاتی‌اش را باز کند اما حالا مشخص نیست با توجه به شرایط بحرانی این باشگاه مدیران شهرخودرو در صورت تایید حکم فیفا توسط CAS به چه شکل می‌خواهند مطالبات سنگین میرو را که با احتساب دلار ۲۸ هزار تومانی بیش از ۱۰ میلیارد تومان است، پرداخت کنند.

این مهاجم اوکراینی در زمان حضور در شهر خودرو کمتر از ۱۰ بار برای این تیم به میدان رفت و بدون اینکه گلی به ثمر برساند، ایران را ترک کرد. نکته جالب توجه اینکه میرو پس از جدایی از شهرخودرو با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده و صرفا در حوزه مدلینگ فعال است.

شهر خودرو تا پایان هفته چهارم لیگ برتر با سه شکست و تنها یک تساوی در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار