کد خبر: 1067864
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
استارت خوب پیکان در لیگ بیست و یکم
مربی مجموعه پیکان است و چنان تعصبی نسبت به این باشگاه دارد که اینجا را خانه خودش میداند.صحبت از علی اله کرم دستیار مجتبی حسینی در تیم فوتبال پیکان است.
وحید صابری
وی که مدرسان برجسته afc می‌باشد و از مدیران حرفه‌ای ورزش کشور می‌باشد در باره رسیدن به جایگاه فعلی خودش در تیم فوتبال پیکان به عنوان مربی تیم و دستیار مجتبی حسینی می‌گوید: با لطف خدا و تلاش و علاقمندی خودم در کنار فضایی که مجموعه پیکان جهت طی کردن مراحل ترقی در اختیارم گذاشت به اینجا رسیده ام و واقعا با تمام وجود خودم را در اختیار پیکان قرار داده ام تا بتوانم در سربلندی تیم فوتبال مان نقش داشته باشم.
 
اله کرم : تیم جوانی داریم که جزو کم هزینه‌ترین‌های لیگ برتر است
اله کرم که در تمامی رده‌های سنی باشگاه پیکان مربیگری کرده است می‌گوید: در خانواده بزرگ پیکان بزرگانی مثل آقا سیامک رحیم پور را داریم که نمونه و الگوی اخلاقی و فنی می‌باشند حضور دارند و خوشبختتانه در این فصل با یک سرمربی با اخلاق و بدون حاشیه مثل مجتبی حسینی یک تیم خوب و یکدست را آماده مسابقات لیگ برتر کرده ایم.
اله کرم اضافه کرد: میانگین سنی تیم پیکان ۲۴ سال است و اغلب سعی کرده ایم از تیم امید باشگاه بازیکنان جوانی را به خدمت بگیریم و در همین راستا یکی از کم هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستیم و فکر کنم به لحاظ هزینه در رده سیزدهم قرار داریم.
این مربی با اخلاق و بدون حاشیه در باره پیروزی بر تراکتور در تبریز در هفته سوم گفت: واقعا نتیجه گرفتن آنهم در تبریز کار بسیار دشواری است، ولی بازیکنان ما با تمام وجود به میدان رفتند و با آن گل زیبایی که اسماعیل بابایی در نیمه اول از راه دور به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی شیرین در هفته سوم شد و توانستیم تراکتور را شکست دهیم. این گل می‌تواند یکی از برترین گل‌های لیگ برتر باشد.
این مربی خوب فوتبال ایران که دارای مدرک مربیگری A آسیاست در باره ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: هدف گذارم ما برای این فصل قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است و با این تیم باانگیزه‌ای که داریم یقینا رسیدن به این موقعیت دور از دسترس نیست.
وی به مدیریت خوب اکبر محمدی در باشگاه پیکان اشاره کرد و گفت: آقای محمدی از مدیران با اخلاق و بی حاشیه است و کارش را در مدیریت خوب بلد است برای همین یک سرمربی بی حاشیه و کاربلد مثل آقا مجتبی حسینی را در راس تیم قرار داده و هرکدام از ما نیز با وظایفی مشخص کارمان را جهت کمک به تیم انجام می‌دهیم. اطمینان دارم با این ترکیب و تلاش بیشتر می‌توانیم به اهداف مد نظر در لیگ بیست و یکم دست پیدا کنیم.
پیکان در پایان هفته چهارم با ۷ امتیاز از سه بازی فعلا در رده پنجم جدول و بالاتر از پرسپولیس قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار