کد خبر: 1067855
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
سرپرست شرکت گاز استان البرز :
سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت : متاسفانه رعایت نکردن ساده ترین نکات ایمنی در مصرف گازموجب آن شده است در استان البرز حوادث های ناگوارازابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون که حتی منجربه فوت ۹ نفرازهم استانی هایمان شده است به وقوع بپیوندد .

سهراب نجار ضمن اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی موجب آن می شود که قاتل خاموش مغلوب مشترکین عزیز شود اشاره کرد: متاسفانه رعایت نکردن ساده ترین نکات ایمنی در مصرف گازموجب آن شده است  در استان البرز حوادث های ناگوارازابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون که حتی منجربه فوت ۹نفرازهم استانی هایمان شده است  به وقوع بپیوندد.

وی در بازدید از محل انفجار منزل مسکونی در مهرشهرکرج گفت : انفجار گاز در مهرشهر در طبقه دوم یک ساختمان ۴ طبقه موجب مصدوم شدن ۱۲ نفر شد .

نجار افزود: مصدومان به بیمارستان منتقل شد ند و عوامل آتش نشانی آتش را مهار نمودند.

وی  گفت : در این انفجار نیروهای هلال احمر ،اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی، معاونت خدمات شهر شهرداری کرج و عوامل تحت امرشان و پرسنل حوادث گاز و برق در منطقه حضور داشتند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز تشریح کرد: از همه مشترکین شریف استان البرز خواهشمندیم که با رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی در گازطبیعی موجب آن شوند که شاهد حوادث ناگوار و افت فشار گاز در استان البرز نباشیم .

نجار در پایان گفت: همه سازمانهای مرتبط با این موضوع می بایست که در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز تمام توان خودرابکارگیرند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار