کد خبر: 1067843
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: تاکنون ۷۰ درصد از کل جمعیت آذربایجان شرقی، دز اول واکسن و ۵۳ درصد نیز هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

دکتر عباسعلی درستی  از  زرد شدن رنگ کرونایی تبریز خبر داد و افزود: شهرستان‌های جلفا و مرند همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: وضعیت کرونایی استان طی سه هفته گذشته، نسبتا پایدار بوده و موارد جدید بیماری، بستری‌ها و مرگ و میر در حال کاهش است.

وی در عین حال تاکید کرد که مردم بایستی همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند.

درستی یادآوری کرد: آمار واکسیناسیون کرونایی در آذربایجان شرقی، ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی از بستری بودن ۸۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: با توجه به تکمیل درصد بالایی از واکسیناسیون جمعیت استان، مراکز واکسیناسیون سطح استان تقریبا خلوت بوده و سایر افرادی که هنوز دز اول و یا دوم خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به راحتی به این مراکز مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص زمان فعالیت مراکز واکسیناسیون آذربایجان شرقی نیز گفت: مراکز سلامت و بهداشت فقط تا ساعت اداری ( از صبح تا ساعت ۱۴ ظهر) و مراکز تجمیعی نیز تا ساعت ۱۹ فعالیت می‌کنند اما دو مراکز تجمیعی واکسیناسیون نصف راه و مصلی تبریز تا ساعت ۲۳ و مرکز شمیم پایداری تبریز تا ساعت ۲۲ به تزریق واکسن می‌پردازند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر