کد خبر: 1067648
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان :
سیدصالح خشوعی از برگزاری اختتامیه رویداد کارآفرینی "نوجوان کارآ" به مناسبت هفته نوجوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت روز دانش‌آموز و هفته نوجوان اظهار داشت: رویداد کارآفرینی "نوجوان کارآ" از تیرماه 1400 به شکل متمرکز در جلسات اتاق فکر با حضور مدیر خانه جوان و مدیر خانه نوجوان مراکز فرهنگی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مدیرعامل مرکز نوآفرینان امین با هدف کارآفرین‌پروری نوجوانان و والدین و افزایش آگاهی و مهارت در حوزه کارآفرینی آغاز به کار کرد.

وی افزود: پس از اطلاع‌رسانی در کلیه مناطق شهری به‌ویژه فرهنگسراها برای شرکت در این رویداد حدود ۲۴۰ نفر از نوجوانان و جوانان ثبت‌نام اولیه داشتند و پس از برگزاری پیش‌رویدادهایی با موضوع طراحی مسیر شغلی برای والدین و نوجوانان و ارزیابی اولیه به‌وسیله تست رغبت‌شناسی شغلی هالند، ۱۱۰ نوجوان به‌طور مستمر در کارگاه‌های برنامه توسعه فردی، ترسیم نقشه ذهنی، بوم مدل کسب و کار، مسئله‌شناسی و راه‌حل‌یابی و نیز کارگاه‌های تخصصی صداپیشگی، طراحی و نقاشی، عکاسی، تئاتر و بازیگری، نویسندگی و داستان‌نویسی شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: جلسه ایده‌پردازی نیز منجر به ارائه ۲۲ ایده و راه‌یابی ۹ ایده جهت تیم‌سازی و ورود به مرحله نهایی رویداد شد. نوجوانان و جوانان به مدت ۱۲۰ ساعت در جلسات مشاوره و منتورینگ تخصصی شرکت کرده و بوم مدل کسب و کار خود را تکمیل کردند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد هفتگی "به وقت نوجوانی در شهر زندگی" در چهار نقطه از شهر اصفهان طی چهار هفته بیان کرد: نخستین برنامه از ساعت 15 تا 17 روز چهارشنبه پنجم آبان ماه در فرهنگسرای کوثر منطقه 15 برگزار و روز چهارشنبه 12 آبان ماه نیز دومین برنامه در مجتمع امام خمینی(ره) منطقه 9 برگزار شد و این جشن در محله دهنو منطقه 2 و منطقه 14 و در دو فرهنگسرای حافظ و انتظار برگزار خواهد شد.

وی گفت: تلاش کردیم این جشن را در دل محلات و در چهار گوشه شهر برگزار کنیم و از حضور و توانایی نوجوانانی که در طرح به وقت نوجوانی آموزش دیده‌اند برای اجرای برنامه بهره مند شویم.

وی از برگزاری برنامه «نوجوانی شو» در روز شنبه  15 آبان ماه خبر داد و افزود: این برنامه ویژه عموم نوجوانان از ساعت 15 تا 17 روز شنبه در تالار هنر برگزار می‌شود. اجرای این برنامه را نیز نوجوانان فعال در کانون‌های به وقت نوجوانی خانه نوجوان بر عهده دارند و قرار است از نوجوانانی که در بخش فیلم‌های کوتاه و المپیاد جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت کرده‌اند نیز تقدیر شود.

خشوعی خاطرنشان کرد: همچنین نشست صمیمانه نوجوانان با مدیران فرهنگی شهر اصفهان با حضور معاون فرهنگی شهردار نیز روز روز یکشنبه 16 آبان ماه در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

جایزه جهادی بانوان به صورت ملی برگزار می‌شود

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر