کد خبر: 1067618
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران وضعیت تیمش را خوب توصیف و تاکید کرد که به دنبال سه امتیاز بازی فردا مقابل فجر سپاسی شیراز است.
فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با فجر شهید سپاسی گفت: تیم ما در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و فردا نیز به دنبال یک کسب هر سه امتیاز بازی خواهیم بود.

فرهاد مجیدی همچنین نسبت به بازگشت به شهر شیراز ابراز خوشنودی کرد و تیم فجر شهید سپاسی را یک تیم جوان و دونده خواند.

وی افزود: ما فیلم بازی‌های تیم فجرسپاسی را آنالیز کرده ایم و این تیم را به یک تیم بسیار منسجم می‌بینم، اما شرایط کیفیت زمین چمن اصلا مناسب نبود و شایسته است که مسئولان برای حل این مشکل فکری اساسی بکند.

مجیدی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تیم استقلال در سه بازی ابتدایی علیرغم اینکه تمامی امتیازات را کسب کرده، نتوانسته بازی‌های قابل قبولی ارائه دهد گفت: این مسئله طبیعی است، اما مطمئن باشید هفته‌به‌هفته بازی‌های بهتری از این استقلال شاهد خواهید بود.

به گزارش ایسنا، کنفرانس خبری سرمربی استقلال تهران به دلایلی با تاخیر برگزار شد که ورود دیر هنگام تیم استقلال به شیراز و حضور شمار زیادی از هواداران این تیم در ورودی هتل محل استقرار این تیم، در این امر تاثیر گذار بود.

این کنفرانس خبری که قرار بود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شب کنفرانس مطبوعاتی فرهاد مجیدی در هتل چمران شیراز برگزار شود، اما به دلیل است ازدحام بی سابقه هواداران تیم تهرانی، عبور اتوبوس حامل باشگاه استقلال تهران با تاخیر بسیار زیاد و سختی‌های فراوانی مواجه شد.

ماموران نیروی انتظامی که در فرودگاه نیز برای متفرق کردن جمعیت و عبور دادن کاروان استقلال با مشکلات زیادی مواجه شده بودند، در هتل چمران نیز مجبور به جلوگیری از ازدحام علاقه‌مندان استقلال شدند.

فرهاد مجیدی در نهایت ساعت ۲۲ در محل کنفرانس خبری حضور یافت و بعد از توضیحات مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال تهران به انتقاد از وضعیت رخ داده در فرودگاه و هتل پرداخت و سپس فرهاد مجیدی درباره وضعیت تیمش توضیحاتی داد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران، فردا جمعه ۱۴ آبان در ورزشگاه حافظیه شیراز، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار