کد خبر: 1067376
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان مطرح کرد؛
حجت الاسلام عبداللهی، گفت: طلاب برای موفقیت در انجام رسالت طلبگی باید از ظرفیت های حوزه برای کسب علوم فقهی، تهذیبی و پژوهشی بهره مند شد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، عصر امروز در دیدار با کادر و طلاب مدرسه مهدیه الیگودرز گفت: رسالت مهم حوزه های علمیه تربیت طلاب و مبلغان مهذب و کارآمد برای تبلیغ آموزه های دینی و قرآنی است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان افزود: طلاب به عنوان پرچمداران تبلیغ و صیانت از آموزه های اخلاقی و قرآنی در جامعه برای موفقیت در عرصه تبلیغ و انجام این رسالتی که بر دوش دارند باید به علم، اخلاق و تقوا مجهز باشند.

وی بر ضرورت همت جهادی و انقلابی طلاب در زمینه تبلیغ و نهادینه سازی ارزش های دینی در جامعه تأکید کرد و گفت: نهادینه سازی فرهنگ قرآنی و مهدوی در جامعه در اولویت های تبلیغی قرار گیرد.

حجت الاسلام عبداللهی طلاب را الگوی دیگر افراد جمعه عنوان کرد و ابراز داشت: توجه به رشد اخلاقی و تهذیب نفس امری ضروری برای موفقیت در انجام رسالت طلبگی است.

وی اظهارکرد: تلاش درزمینه فراگیری علوم فقهی، تهذیبی و پژوهشی رسالتی مهم بر دوش طلاب بوده و باید از ظرفیت های حوزه در این زمینه به خوبی استفاده شود.

 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار