کد خبر: 1067219
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
فرمانده سپاه اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)‌ استان اردبیل گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص نقش آفرینی نسل جوانان و نوجوانان تأکیدات ویژه دارند تا مدیریت کشور به شایستگی رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در یادواره شهدای نوجوان در اردبیل اظهار داشت: خنثی‌سازی ترفندهای مختلف دشمنان با داشتن روحیه انقلابی نوجوانان امری شدنی است که به همین منظور روحیه ارزشی، ایثارگرانه و انقلابی را باید تقویت‌سازی کنیم.

وی بیان کرد: تقویت نظام ارزشی به عنوان اولویت اساسی و مهم برای ما مطرح است که با توجه به هجمه و تهدید استکبار جهانی در فضای مجازی و حقیقی نیاز به آگاهی و خردگرایی داریم تا به این ترتیب در صحنه دفاع از انقلاب حاضر شده و ارزش‌های دینی و اسلامی را با هیچ چیز دیگری معاوضه نکنند.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)‌ استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت همین ایام در نظر گرفته شده تا بتوانیم روحیه شهامت و شجاعت را در بین این نسل ارتقا بخشیم و با تحقق اهداف مورد نظر مشکلات و موانع را از سر راه برداریم.

محمدی‌اصل تصریح کرد: پایداری در دفاع از دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است و در این زمینه در سال‌های آینده مدیریت و راهبری کشورمان را به دست این نوجوانان و جوانان انقلابی و سلحشوری رقم خواهیم زد تا ادامه دهنده آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باشند.

وی از برگزاری بیش از 50 برنامه در مدارس و فضاهای آموزشی استان خبر داد و  اظهار کرد: محوریت این برنامه‌ها منطبق بر سند تحول آموزش و پرورش روحیه ایثار، جهاد و شهادت در بین نوجوانان و دانش‌آموزان است که نیاز است در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر