کد خبر: 1067203
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
هفته سوم لیگ برتر ایران امروز پیگیری می‌شود که پرسپولیس در اراک میهمان آلومینیوم است و گل‌گهر از نساجی پذیرایی می‌کند.
 دیدار‌های باقی مانده از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (دوشنبه، دهم آبان) برگزار می‌شود. در چهار دیدار باقی مانده این هفته از بازی‌ها که به علت همزمان شدن با روز دانش‌آموز، به نام شهید محمد حسین فهمیده و بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده، آلومینیوم در اراک میزبان پرسپولیس است و گل‌گهر در خانه از نساجی پذیرایی می‌کند.

چهار دیدار از بازی‌های این هفته روز شنبه برگزار شد که استقلال، سپاهان، فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان تیم‌های فاتح بودند.

در ادامه به مرور بازی‌های روز دوشنبه می‌پردازیم:

آلومینیوم – پرسپولیس؛ ساعت ۱۶

شاگردان یحیی گل‌محمدی در شرایطی به مصاف آلومینیوم می‌روند که طی روز‌های گذشته استقلال و سپاهان، رقیبان این تیم با کسب سومین پیروزی خود، سه امتیاز از سرخپوشان تهرانی جلوتر افتاده‌اند. در نتیجه پرسپولیس برای جلوگیری از ایجاد فاصله با مدعیان قهرمانی، با اندیشه سه امتیاز وارد زمین مسابقه خواهد شد. پرسپولیس در دو بازی گذشته خود دو پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های فولاد و نساجی کسب کرده و شرایط خوبی را در ابتدای فصل تجربه می‌کند.

اما مشکل اصلی در این دیدار رسول خطیبی و شاگردانش هستند. خطیبی نشان داده که با هر تیمی به سختی به پرسپولیس امتیاز می‌دهد و سال گذشته هم با آلومینیوم یحیی را سورپرایز کرد و به برتری رسید. امسال هم آلومینیوم شرایط خوبی دارد و با ۴ امتیاز در تعقیب تیم‌های صدرنشین است.

فولاد – مس؛ ساعت ۱۸

قهرمان جام حذفی و تیم پنجم لیگ برتر در فصل گذشته امسال شروع ناامیدکننده‌ای با عبدالله ویسی داشته است. قرمزپوشان خوزستان در دو بازی ابتدایی خود مقابل پرسپولیس و آلومینیوم روی هم رفته ۶ گل دریافت کرده‌اند و فقط یک گل زده‌اند که آمار فاجعه‌باری برای فولاد خوزستان خواهد بود. تیم قدرتمند جنوب کشور برای کسب نتیجه مناسب در فصل جاری باید از این حال و روز خارج شوند و در خانه آبروداری کند.

در مقابل مس رفسنجان در بازی نخست مقابل سپاهان شکست خورد و در دومین بازی که در خانه میزبان پدیده بود، به علت غیبت تیم میهمان موفق به انجام بازی نشد، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که سه امتیاز این دیدار از سوی کمیته انضباطی به حساب مس واریز شود. در هر حالت تیم خوب مس هم در اندیشه کسب نخستین پیروزی در زمین مسابقه است تا توانایی‌های خود را با علی ربیعی به رخ بکشد.

گل گهر – نساجی؛ ساعت ۱۸

گل گهر در سومین سال حضورش در لیگ برتر شرایط متفاوتی با گذشته دارد. بعد از مشکلات سال اول و دوم، شاگردان امیر قلعه‌نویی که در فصل نقل و انتقالات درخشان ظاهر شده‌اند، در دو بازی نخست خود تراکتور و فجرسپاسی را از پیش رو برداشتند و برای تیم‌های لیگ برتری پیام روشن و واضحی فرستادند که امسال می‌خواهند در کورس مدعیان قهرمانی حضور داشته باشند. در شرایطی که قلعه‌نویی به علت محرومیت طولانی مدت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، دستیارانش و بازیکنان این تیم به خوبی توانسته‌اند تدابیر فنی او را به اجرا بگذارند.

نساجی به عنوان تیمی به سیرجان می‌رود که دست کمی از تیم میزبان ندارد. اگر چه آن‌ها هفته گذشته مقابل پرسپولیس باختند، اما با بازی با کیفیت خود نوید یک فصل عالی را به هواداران خود داده‌اند. شاگردان ساکت الهامی در این فصل کاملا زیر و رو شده‌اند و در اندیشه کسب امتیاز از سیرجان و بازگشت به خانه هستند.

پیکان - ذوب آهن (این بازی به علت حضور بازیکنان تیم‌ها در اردوی تیم ملی فوتبال امید به تعویق افتاده است).

تابلو نتایج هفته سوم لیگ برتر

شنبه هشتم آبان

استقلال یک - تراکتور صفر

سپاهان یک - هوادار صفر

صنعفت نفت صفر – فجرسپاسی ۲

پدیده صفر - نفت مسجد سلیمان یک

جدول لیگ برتر ایران تا اواسط هفته سوم (بر اساس تفاضل گل)

۱ – سپاهان - ۳ بازی - ۹ امتیاز

۲- استقلال - ۳ بازی – ۹ امتیاز

۳- گل گهر - ۲ بازی - ۶ امتیاز

۴- پرسپولیس - ۲ بازی - ۶ امتیاز

۵- آلومینیوم - ۲ بازی - ۴ امتیاز

۶- پیکان - ۲ بازی - ۴ امتیاز

۷- نفت مسجد سلیمان - ۳ بازی - ۴ امتیاز

۸- فجرسپاسی - ۳ بازی - ۳ امتیاز

۹- نساجی- ۲ بازی - ۳ امتیاز

۱۰- تراکتور - ۳ بازی - ۳ امتیاز

۱۱- ذوب آهن - ۲ بازی - ۳ امتیاز

۱۲- پدیده - ۲ بازی - یک امتیاز (در هفته دوم در زمین مسابقه حاضر نشد)

۱۳- مس رفسنجان - یک بازی - بدون امتیاز (در هفته دوم به علت غیبت حریف، موفق به بازی نشد)

۱۴- هوادار- ۳ بازی - بدون امتیاز

۱۵- فولاد - ۲ بازی – بدون امتیاز

۱۶- صنعت نفت آبادان - ۳ بازی - بدون امتیاز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار