کد خبر: 1067155
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
چهارمین همایش ملی دستاورد‌های ورزش دانش آموزی و اولین کنگره ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) آبان ماه ۱۴۰۰ در شهر سنندج برگزار می‌شود
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی  پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نقل از روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، چهارمین همایش ملی دستاورد‌های ورزش دانش آموزی با محوریت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه، ۱۲ و ۱۳ آبان ماه سال جاری در شهر سنندج برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش تعداد ۴۲۳ مقاله و اثر در محور‌های مختلف به دبیرخانه همایش ارسال گردید که در پایان ۳۰۲ مقاله در دو بخش سخنرانی و پوستر مورد پذیرش نهایی  داوران قرار گرفته است.  
برگزاری ۵ کارگاه تخصصی مرتبط با حوزه ورزش دانش آموزی و محور اصلی همایش (کوچ) توسط استادان برجسته دانشگاه‌های تهران، شهید رجایی، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور از جمله برنامه‌های مهم علمی آموزش این کنگره علمی است.
همایش ملی دستاورد‌های ورزش دانش آموزی مهمترین رویداد حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش کشور است که از سال ۱۳۹۵ توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان، انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی این استان و همچنین حمایت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به صورت مستمر در شهر سنندج برگزار می‌گردد.
شایان‌ذکر است،  شرکت در این همایش برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت همایش به نشانی: https://csportedu.ir مراجعه نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار