کد خبر: 1067054
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دریادواره علمدار شهدای خراسان شمالی
سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا باعث انتقال فرهنگ شهادت و مشخص شدن مسیر می شود، گفت: برگزاری یادواره شهدا برای نسل امروز ضرورت دارد.

سردار فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی صبح امروز در یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی سردار سرتیپ پاسدار شهید رجبعلی محمدزاده اظهار داشت: در هفته وحدت یادواره های شهید محمد زاده در تمامی شهرستان های استان برگزار شد و امروز کنگره این شهید در مرکز استان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه یادواره های شهدا مسیر و راه شهدا را برای ما آشکار می کند، ادامه داد: شهید محمد زاده در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن برای نظام و انقلاب مجاهدت کردند و امروز امنیتی که با تمام وجود حس می کنیم را مدیون این شهدا هستیم.

 

وی گفت: مسیر شهدا، مسیر خدمت به مردم و جمهوری اسلامی است، درس‌هایی به ما دادند تا در هر پست و مقامی هستیم باتوجه به اینکه مقام ها بروی خون شهدا قرار گرفته است، این پست ها امانت الهی در دستان ماست که بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم.

سردار فرجی با اشاره به اینکه برگزاری این یادواره ها برای نسل جوان و امروز ضرورت دارد، گفت: قطعا شهدا به برگزاری این مراسمات نیازی ندارند اما این یادواره ها باعث می شود با قوت بیشتری در این مسیر گام برداریم.

تداوم مسیر شهدا با برگزاری این یادواره هاست

 حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی نیز پیش از ظهر امروز در یادواره سردار سرتیپ پاسدار شهید رجبعلی محمدزاده اظهار داشت: تداوم مسیر، راه و فرهنگ شهدا با برگزاری این یادواره هاست.

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران ، تمام جبهه استکبار با هم این جنگ را راه انداختند، گفت: زمانی که امام (ره) فرمودند باید در مقابل آنها ایستاد، همه کسانی که به خاطر خدا و فرمان ولی، وارد معرکه شدند تا آخر پای حرفی که زده بودند، ایستادند

مسئولان و مدیران خود را خادم مردم بدانند

سردار سرتیپ فتح الله جعفری، مسئول مرکز مطالعات دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح و یکی از فرماندهان ارشد دفاع مقدس، صبح امروز در یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی، سردار سرتیپ پاسدار شهید رجبعلی محمدزاده اظهار داشت: از استان خراسان شمالی سه هزار شهید به تعداد اعضای یک تیپ در مسیر دفاع از وطن جانشان را فدا کردند.

سردار سرتیپ جعفری با اشاره به اینکه مهم ترین مسئله والفجرهشت عبور از الوند بود، خاطرنشان کرد: شهید رجبعلی محمد زاده نیروها و تجهیزات را از این منطقه عبور داد و بعد از آزاد سازی فاو، ارتش عراق به تلافی فاو، مهران را اشغال کرد.

وی عنوان داشت: شهید محمد زاده شجاعانه در مقابله با دشمنان برای رسیدن به هدف با تدبیر و در مقابل نیروهای بسیجی متواضع و مردم داربودند.

سردار سرتیپ جعفری ادامه داد: بسیجی ها و رزمندگان داوطلب پا در میدان مبارزه گذاشتند و با حداقل تجهیزاتی که در دست داشتند، توانستند با ایمان کشور را نجات دهند.

سردار سرتیپ جعفری ادامه داد: ما مسئولان باید یادمان باشد که برای مردم وقت بگذاریم، یک بار دیگر نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را بخوانید و خودتان را همانند شهید محمدزاده که خادم مردم می دانست برای خدمت به مردم آماده کنید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
0
عالی بوذ
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار