کد خبر: 1066702
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
مرکزی رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی گفت: باشگاه آلومینیوم اراک اگر بدهی ۱۶ ماهه خود را بابت اجاره استادیوم امام خمینی (ره) به هیات دوومیدانی پرداخت نکند، اجازه برگزاری دیدار بعدی را در این استادیوم نخواهیم داد.
مجید فروتن نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با رایزنی مسئولان و پادرمیانی رسول خطیبی سرمربی و حمید محرابی مدیرعامل باشگاه، همکاری لازم را برای برگزاری آلومینیوم و فولاد انجام دادیم، اما در صورت عدم پرداخت بدهی ۲۰۰ میلیون تومانی در چند روز آینده، هیچگونه همکاری با باشگاه نخواهیم کرد.

فروتن نیا ادامه داد: جهت پرداخت بدهی مربوط به اجاره استادیوم امام خمینی(ره) بیش از ۸ بار به باشگاه فرصت داده ایم، اما همان طور که پیش بینی می شد، باز هم باشگاه آلومینیوم به وعده خود عمل نکرد.

فروتن نیا گفت: باشگاه آلومینیوم فرصت دارد بدهی خود را تا پیش از دیدار با پرسپولیس در روز دوشنبه ۱۰ آبان پرداخت کند، در غیر این صورت گلایه ای نداشته باشند و اتهام ایجاد مشکل برای تیم آلومینیوم را به ما وارد نکنند .

رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی گفت: استادیوم امام خمینی (ره) اراک به صورت قانونی و بر اساس روند تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، به هیات دوومیدانی استان مرکزی اجاره داده شده است و تا سال ۱۴۰۱ در مالکیت این هیات خواهد بود و ما هم حق قانونی خودمان می دانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت زمین چمن، درآمدزایی داشته باشیم و به دنبال وصول مطالبات به حق و قانونی خودمان باشیم.

فروتن نیا تصریح کرد: انتظار داریم با حضور افراد بومی استان در راس مدیریت و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم، این مشکل برطرف شود مخصوصا اینکه بدهی ۲۰۰ میلیون تومانی در برابر هزینه های میلیاردی این باشگاه برای حضور در لیگ برتر عدد بسیار کمی محسوب می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار