کد خبر: 1066697
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید «مدیرعامل پرسپولیس شدن ضوابطی دارد که باید رعایت شود. کسی که مدیرعامل می‌شود هم از نظر سنی و هم تجربه باید شرایط مناسب را داشته باشد.»
حمید درخشان در گفتگو با ایسنا، درباره مباحث مدیریتی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: اگر تا به الان وزارت ورزش برای مدیریت پرسپولیس تصمیم نگرفته برای این بود که این تیم در آسیا باید برابر الهلال بازی می‌کرد و وزیر می‌خواسته تیم در آرامش به این بازی برود. از طرف دیگر قصد داشتند عملکرد آقای صدری را بررسی کنند. من فکر می‌کنم صدری نسبت به سایر عزیران که بودند قوی‌تر و بهتر کار کردند و باید به او کمک کنند. تا جایی که من اطلاع دارم آقای صدری تلاش زیادی برای پرسپولیس انجام داده است. او با ارتباطات خود تلاش کرده و پول برای باشگاه تامین کرده است. این‌ها قابل احترام است و این را می‌بینیم. کسی که اینگونه برای پرسپولیس زحمت می‌کشد و پول تهیه می‌کند یعنی وظیفه مدیرتی خود را درست انجام داده و قابل احترام است.

درخشان با بیان اینکه اگر قرار است برای مدیریت باشگاه پرسپولیس تصمیمی گرفته شود باید این تصمیمات زودتر اتخاذ شود، گفت: این تصمیم باید با بررسی و تدبیر درست باشد. نباید اینطور باشد امروز مدیرعاملی انتخاب کنیم و فردا با این انتخاب مشکلات پرسپولیس بیشتر شود. باید حتما این انتخاب با بررسی و تفکر انتخاب شود. اگر قرار است آقای صدری بماند، او را انتخاب کنند و اگر قرار است فرد دیگری بیاید آن انتخاب به نفع پرسپولیس باشد. هواداران پرسپولیس هم باید صبور باشند و نگویند چرا استقلال مدیرعامل دارد و پرسپولیس ندارد. پرسپولیس کارش را پیش می‌برد و مشکلی هم ندارد.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا بلاتکلیفی مدیریتی به پرسپولیس ضربه می‌زند یا خیر، گفت: در این میان عده‌ای به نفع خودشان سوءاستفاده می‌کنند. هر پستی جایگاهی برای خود دارد و اگر کسی قرار است در آن پست قرار بگیرد باید سلسله مراتب طی شود. امروز هر کسی نمی‌تواند بگوید بروم مدیرعامل پرسپولیس شوم. مدیرعامل پرسپولیس شدن ضوابطی دارد که باید رعایت شود. کسی که مدیرعامل پرسپولیس می‌شود هم از نظر سنی و هم تجربه باید شرایط مناسب را داشته باشد. اگر مدیری انتخاب شود که نتواند مشکلات را حل کند بدتر است. در سال‌های اخیر در پرسپولیس به اندازه موی سر ما مدیرعامل آمده و رفته است. به نظرم وزارت با اجماع درست باید تصمیمی بگیرد که به نفع پرسپولیس باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار