کد خبر: 1066673
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
زن جواني كه همراه همسرش در مهماني يكي از دوستانشان مشروبات الكلي مصرف كرده‌بود به طرز مشكوكي به كام مرگ رفت. همسر وي در بازجويي‌ها مدعي است كه ميزبان به آنها مشروب داده‌است، اما ميزبان ادعا مي‌كند كه شوهر زن فوت شده مشروب را تهيه كرده است.

زن جواني كه همراه همسرش در مهماني يكي از دوستانشان مشروبات الكلي مصرف كرده‌بود به طرز مشكوكي به كام مرگ رفت. همسر وي در بازجويي‌ها مدعي است كه ميزبان به آنها مشروب داده‌است، اما ميزبان ادعا مي‌كند كه شوهر زن فوت شده مشروب را تهيه كرده است.
به گزارش جوان‌، چندي قبل مأموران پليس تهران مرگ مشكوك زن جواني را به قاضي حبيب الله صادقي، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران خبر دادند.
مأموران اعلام كردند ساعتي قبل زن جواني كه حالش بد بوده براي درمان به بيمارستان منتقل مي‌شود. تيم پزشكي تلاش زيادي براي نجات جانش انجام دادند، اما در نهايت روي تخت بيمارستان فوت كرد. اين زن هيچ سابقه بيماري نداشته‌است و به همين خاطر مرگ وي مشكوك به نظر مي‌رسد.
بدين ترتيب همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ مأموران پليس به دستور بازپرس جنايي تحقيقات خود را درباره حادثه آغاز كردند.
بررسي‌ها نشان داد زن فوت شده شب حادثه همراه شوهرش مهمان يكي از دوستانشان بوده‌اند كه نيمه‌هاي شب حالش بد مي‌شود و به بيمارستان منتقل مي‌شود.
چند روز قبل در حالي كه تحقيقات ادامه داشت پزشكي قانوني به صورت كتبي به بازپرس جنايي اعلام كرد زن جوان به دليل مسموميت ناشي از مصرف متانول يا الكل صنعتي فوت كرده‌است. با اعلام نظريه پزشكي قانوني مأموران پليس دريافتند شب حادثه زن فوت شده و شوهرش و ميزبان همگي مشروبات الكلي مصرف كرده‌اند، اما براي آنها مشكلي پيش نيامده و فقط باعث مرگ زن جوان شده است.

آغاز تحقيقات جنايي
بنابراين مأموران پليس در نخستين گام از شوهر وي تحقيق كردند.
وي در ادعايي گفت: من و همسرم شب حادثه مهمان خانه يكي از دوستانم بوديم. او ما را شام دعوت كرده‌بود و ما هم به خانه‌اش رفتيم، اما بعد از شام براي ما مشروب آورد و همگي خورديم. در حالي كه مشغول خوشگذراني بوديم همسرم گفت كه دل درد دارد و بعد از دقايقي حالش بد شد به طوري‌كه از درد ناله مي‌كرد و ناگهان بي‌هوش شد كه او را به بيمارستان منتقل كرديم.
وي در پايان گفت: من خبر ندارم كه داخل مشروب كه همسرم مصرف كرد چه موادي اضافه شده‌بود كه او را مسموم كرد و جانش را گرفت.

دروغ مي‌گويد
مأموران پليس در ادامه از ميزبان تحقيق كردند كه وي گفت: مدتي است من با اين خانواده دوست هستم و با هم رفت و آمد خانوادگي داريم. او دروغ مي‌گويد كه شب حادثه من براي آنها مشروب آورده‌بودم.
آن شب او و همسرش براي شام به خانه ما آمدند كه متوجه شدم او همراه خودش چند بطري مشروب هم آورده‌است و گفت مي‌خواهد همگي خوشگذراني كنيم. آنها مهمان من بودند كه قبول كرديم و بعد از خوردن شام همگي مشروب خورديم. ساعتي بعد حال همسرش بد شد و من به او گفتم احتمالاً مشروبي كه خريده‌است، مشكل داشته و باعث مسموميت همسرش شده است. به‌هرحال ما همسر او را براي درمان به بيمارستان برديم اما متأسفانه فوت كرد.
الان كه پزشكي قانوني علت اصلي مرگ را اعلام كرده‌است، براي اينكه خودش را بي‌گناه جلوه دهد ادعا مي‌كند من به آنها مشروب داده‌ام در صورتي كه او خودش مشروب را از فردي به نام شهباز خريده بود و به خانه من آورد.

تحقيق از فروشنده مشروب
در حالي كه شوهر زن فوت شده مدعي بود مشروبات دوستش خريده و دوستش هم ادعا مي‌كرد كه دروغ مي‌گويد مأموران پليس به سراغ شهباز فروشنده مشروبات الكلي رفتند و از وي تحقيق كردند. وي در ادعايي گفت: شوهر زن فوت شده هميشه از من مشروب مي‌خريد. آن شب هم او تنها بود كه به سراغ من آمد و گفت مهماني دعوت شده‌است و مي‌خواهد براي آن مهماني مشروب بخرد. من به او مشروب فروختم او هم رفت كه بعد فهميدم همسرش فوت كرده‌است.
در چنين شرايطي بازپرس جنايي دستور داد مأموران تحقيقات بيشتري در خصوص مرگ زن جوان انجام دهند كه مشخص شود آيا به صورت عمدي ماده‌اي به مشروب زن جوان اضافه شده كه باعث مرگ وي شده است يا اينكه در اثر سهل انگاري خودش مرگش را رقم زده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار