کد خبر: 1066588
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
سرپرست آموزش و پرورش لرستان :
سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۱۱ هزار و ۳۱ نفر از مجموع ۱۴۷ هزار دانش آمور واجد شرایط این استان، واکسن کرونا را تزریق کردند.

به گزارش جوان از لرستان، سید عیسی سهرابی روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان لازمه آموزش حضوری است و باید با برنامه زمان بندی و مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

وی اظهار داشت: اکنون ۱۷ پایگاه واکسیناسیون کرونا با کمک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای دانش آموزان فعال است و از همه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال دعوت می شود هرچه سریعتر برای این مهم اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار نفر از فرهنگیان استان تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده اند ادامه داد: همچنین جهت تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان، ۱۴ پایگاه تجمیعی در شهرستان های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت استان تجهیز شده است.

سهرابی گفت: مدیران مدارس با جمعیت ۳۰۰ نفر موظف شده اند هفته اول آبان ماه با تشکیل شورای مدرسه و بررسی مجدد شرایط، گروه بندی، اولویت بندی دروس و رعایت نکات بهداشتی بستر لازم را برای بازگشایی حضوری طی هفته سوم بصورت آرام و تدریجی فراهم کنند. 

وی با بیان اینکه مدارس زیر ۱۵ نفر از اول مهرماه بازگشایی شده اند افزود: مدیران مدارس با جمعیت دانش آموزی بیشتر از ۳۰۰ نفر نیز موظف هستند تا اواخر آبان دانش آموزان را برای حضور در کلاس طی ۲ روز در هفته گروه بندی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس از هر گونه کار شتاب زده و عجولانه اجتناب کنند اظهار داشت:بخش نامه های ابلاغی ملاک و معیار آموزش حضوری است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار