کد خبر: 1066564
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
مهندس سید مصطفی علوی، طی بازدید میدانی که با حضورخبرنگاران از پروژه گازرسانی به روستاهای منطقه پشتکوه فریدونشهر داشت، گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تاکنون بخش زیادی از آن هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، با بیان اینکه، شبکه داخلی و علمک‌های این طرح نصب شده و حدود ۳۵ میلیارد دیگر باید برای اجرای این خط هزینه گردد، افزود: این طرح با اجرای ۱۳ کیلومتر خط تغذیه ۶ اینچ و نصب یک واحد ایستگاه "تی بی اس" به بهره برداری خواهد رسید.

وی، با بیان‌ اینکه همه شرایط برای انجام این پروژه آماده است، گفت: با همکاری‌های مسئولان محلی اعم از فرماندار و نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی جهت اخذ مجوزهای لازم، اجرای گاز رسانی به هفت روستای مزبور با سرعت بالاتری انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵ میلیون مترمکعب گاز بطور سالیانه در شهرستان فریدونشهر مصرف می‌شود.

مهندس علوی، با اشاره به اینکه، شهرستان فریدونشهر با ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب استان اصفهان و در بلندترین نقطه استان  قرار دارد و منطقه سخت‌گذر و کم‌برخوردار پیشکوه و پشتکوه با جمعیت ۶ هزار نفر از مناطق فاقد گاز و سردسیر این شهرستان است، گفت: در صورت نبود خط یاد شده برای تامین گاز، برای حمل این مقدار سوخت با تانکر ۲۸ هزار لیتری بایستی حدود 2 هزار تانکر در سال بکار گرفته می‌شد تا سوخت فریدونشهر تامین شود و این اهمیت گازرسانی به این منطقه را نشان می دهد.

در ادامه، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طرح گازرسانی به هفت روستایی بخش "موگویی" فریدونشهر همزمان با ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری برسد و مردم این منطقه محروم و صعب‌العبور از نعمت گاز برخوردار‌ شوند.

حسین محمدصالحی، با بیان‌اینکه ۱۳ کیلومتر خط اصلی این طرح باید اجرا شود، اظهار امیدواری کرد: قبل از بارندگی های منطقه عملیات اجرایی خاتمه یابد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار