کد خبر: 1066550
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر گفت: با لایروبی انهار و کانال ها و تامین تجهیزات و بسیج همه امکانات خودروها و نیروهای انسانی شهرداری اسلامشهر آمادگی لازم برای استقبال از بارش‌های باران و برف را دارد.
محمدرضا عباسی

نرگس محسنی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر اظهار کرد: شهرداری اسلامشهر تمهیدات لازم را برای پیشگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه تدارک دیده و با آمادگی کامل به استقبال بارش‌های پاییز و زمستان می رود.
محسنی با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهر افزود: به منظور پیشگیری و مقابله با آبگرفتگی کانال ها و معابر سطح شهر، عملیات لایروبی انهار و کانال های سرپوشیده شهر با همکاری پیمانکاران رُفت و روب و پاکیزه سازی شهر و با استفاده از پرسنل مجرب و آموزش دیده آغاز و بر اساس برنامه زمان بندی شده و با اولویت بندی در حال انجام است.
وی تاکید کرد: علاوه بر انجام عملیات لایروبی انهار و کانال های سطح شهر با همکاری معاونت عمرانی، اصلاح هندسی برخی از جداول و انهار که باعث بروز آبگرفتگی و پس زدگی آب در منطقه می‌شود، با برنامه ریزی در بودجه ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ انجام شده و این عملیات همچنان ادامه دارد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از آبگرفتگی معابر و همکاری شهروندان با عوامل شهرداری نریختن زباله در انهار و جوی های فاضلاب شهری است که علاوه بر صرف هزینه‌های سنگین برای لایروبی معابر، وقت و انرژی زیادی از کارگران صرف لایروبی این انهار و کانال ها می شود.
وی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و مشارکت مردمی در نظافت و نگهداری شهر گفت: شهرداری اسلامشهر علاوه بر انجام عملیات‌های لایروبی و اصلاح هندسی انهار و جداول، تامین ماشین آلات و ادوات مورد نیاز، اقدام به خرید مواد ضد یخ برای مواقع بارش برف در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی و استانداردهای لازم، تهیه و بسته‌بندی مخلوط نمک و ماسه و دپو در مراکز کرده است.
محسنی با قدردانی از همکاری همه جانبه اقشار مختلف مردم و اعضای شورای اسلامی شهر با مجموعه مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: در حفظ و پاکیزه نگه داشتن شهر همه مردم، مسئولین و مدیران ادارات باید مشارکت و همکاری لازم با شهرداری را داشته باشند، با همکاری و همراهی و رعایت برخی نکات بهداشتی می‌توان شهرداری را در ارائه خدمات بهتر و بهینه تر به شهروندان یاری کرد و از صرف هزینه‌های بسیار برای پاکیزه سازی شهر جلوگیری به عمل آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر