کد خبر: 1066522
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
 فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد فرماندهی ناجا و دیدار با سردار "اشتری" ضمن تشکر و قدردانی از همه برادران عزیز و تلاشگر در نیروی انتظامی، گفت: به عنوان یک شهروند، خودمان و خانواده هایمان، مدیون نیروی انتظامی هستیم.
امیر سرلشکر "سید عبدالرحیم موسوی"؛ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دیدار و گفتگو با سردار " حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: امروز این توفیق را داشتیم که خدمت برادر عزیزمان سردار "اشتری" و معاونانشان برای تبریک هفته ناجا در ستاد فرماندهی ناجا برسیم و ضمن تشکر و قدردانی از همه برادران عزیز و تلاشگر در نیروی انتظامی، اعلام کنیم به عنوان یک شهروند، خودمان و خانواده هایمان، مدیون نیروی انتظامی هستیم.

وی افزود: توصیه و تدبیر فرمانده معظم کل قوا مقام معظم رهبری " مدظله العالی" نیز تقویت هم افزایی‌ها و هماهنگی‌ها میان نیرو‌های مسلح است؛ خوشبختانه امروز هماهنگی و تعامل خوبی میان ناجا و ارتش وجود دارد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تعاملات نیروی انتظامی و ارتش یادآور شد: اقدامات خوبی در راستای تقویت هم افزایی‌ها میان ناجا و ارتش صورت گرفته است؛ در حال حاضر تبادلات و تعاملات آموزشی داریم، به گونه‌ای که هم از ناجا در مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش، دانشجو حضور دارد و هم در مراکز آموزشی و دانشگاهی ناجا، نیرو‌های ما حضور دارند و از ظرفیت‌های علمی و آموزشی یکدیگر بهره می‌بریم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش خطیر و موثر ناجا در تامین امنیت خاطر نشان کرد: همه ملت ایران اسلامی از جمله خود من، خانواده هایمان و ... مدیون نیروی انتظامی هستیم؛ نیروی انتظامی از ارکان اصلی تامین امنیت و آرامش کشور است.

امیر سرلشکر موسوی افزود: باید از صمیم قلب خداوند را شکر کنیم که نیروی انتظامی و پلیسی داریم که مردم به آن امید دارند و به واسطه تلاش این نیرو احساس امنیت، آرامش و آسایش می‌کنند، البته در مقابل چنین نیرویی، متخلفان و خلافکاران احساس ترس و ناامنی دارند.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه هر کجا که ناجا نیازمند حمایت و پشتیبانی باشد، ما به اندازه توان و ظرفیت مان از این نیروی مقتدر پشتیبانی می‌کنیم بیان کرد: در حال حاضر مسئولیت اصلی تامین امنیت مرز‌ها بر عهده نیروی انتظامی است و ما در بخش‌هایی از مرز‌های شمال شرق و غرب کشور به ناجا کمک می‌دهیم، در حالی که نیروی انتظامی عهده دار اصلی ماموریت خطیر تامین امنیت مرز‌ها می‌باشد و در این راستا نیرو‌های مسلح به عنوان" ید واحده" برای تامین امنیت کشور تلاش می‌کنند.

اقتدار ارتش باعث سربلندی ما در منطقه و جهان است/ نیرو‌های مسلح در بین مردم محبوبیت دارند

سردار " حسین اشتری" نیز اظهار داشت: امروز این افتخار را داشتیم که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، میزبان فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از فرماندهان عالی رتبه ارتش باشیم؛ این عزیزان در گرامی داشت هفته ناجا بزرگواری کرده و با حضورشان ما را مورد لطف و محبت قرار دادند.

وی ضمن قدردانی از حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد ناجا خاطر نشان کرد: از فرمانده محترم، مقتدر و مهربان ارتش بابت همه اقدامات خوبی که در کشور انجام می‌دهند، به سهم خود قدردانی می‌کنم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اقدامات ارتش باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، با هماهنگی کامل در حال اجرای ماموریت هستند و ضمن تلاش برای ارتقاء امنیت و اقتدار کشور، در شرایط و حوادث مختلف در کنار مردم، پای کار هستند و ایفای نقش می‌کنند.

سردار اشتری تاکید کرد: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث سربلندی ما در منطقه و عرصه بین الملل شده است و امروز شاهد هماهنگی خوبی میان ارتش و ناجا هستیم و از ظرفیت‌های موجود در راستای تعالی اقتدار کشور و امنیت بهره می‌بریم.

رزمایش اخیر ارتش برای کشور اقتدارآفرین بود

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: ما از تجربه، دانش و ظرفیت عزیزانمان در مراکز آموزشی و دانشگاهی بهره می‌بریم به گونه‌ای که امروز برخی از همکارانم در مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش مشغول آموزش و کسب تجربه هستند و از طرفی برخی از ظرفیت‌های نیروی انتظامی نیز در اختیار نیرو‌های ارتش است.

وی تبادل اطلاعات را نقطه قوت دیگری در تعاملات ارتش و ناجا برشمرد و افزود: هم افزایی میان ناجا و ارتش و سایر نیرو‌های مسلح باعث دلگرمی مردم است و امروز شاهدیم که به برکت هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری " مدظله العالی"، نیرو‌های مسلح در بین مردم محبوبیت دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ارتش محبوب مردم است، خاطر نشان کرد: با دیدن موفقیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران بر خود می‌بالیم؛ رزمایش اخیر این نیرو نیز برای همه ملت افتخارآفرین و برای کشور اقتدارآفرین بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار