کد خبر: 1066339
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی
سرهنگ کریمی گفت: سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک روز جمعه با حضور وزیر ورزش، استاندار، نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی به نام مجاهد و مدافع حرم، سردار شهید سعید مجیدی نامگذاری شد.
سرهنگ کریمی گفت: سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک روز جمعه با حضور وزیر ورزش، استاندار، نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی به نام مجاهد و مدافع حرم، سردار شهید سعید مجیدی نامگذاری شد.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی امروز در آیین رونمایی از نامگذاری سالن تیر اندازی سردار شهید «سعید مجیدی» که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: امروز به مناسبت هفته وحدت و با حضور وزیر ورزش و جوانان، خانواده معظم شهید «سعید مجیدی» و جمعی از مسئولین کشوری و استانی آیین رونمایی از نامگذاری سالن تیراندازی سردار شهید «سعید مجیدی» انجام شد.

کریمی گفت: با توجه به علاقمندی جوانان و نوجوانان به رشته تیراندازی و در راستای کشف و شناسایی استعدادها در این رشته ورزشی توسعه و تقویت این رشته در استان مرکزی در دستورکار قرار گرفته و امیدواریم در دولت جدید به رشته تیراندازی بیشتر توجه شود.

وی ادامه داد: این سالن تیراندازی با ۲۱ خط هدف استاندارد در حال فعالیت است، استان مرکزی در رشته تیراندازی رتبه های قابل توجهی در طی این سال ها کسب کرده و بیش از ۷ ملی پوش در رشته های تفنگ و تپانچه از استان فعالیت دارند.

کریمی گفت: سردار شهید «سعید مجیدی» یکی از ورزشکاران با اخلاق و حرفه ای در رشته تیراندازی بود و افتخارات زیادی ملی و بین المللی برای جامعه ورزشی کسب کرد لذا نامگذاری این سالن تیراندازی به نام این شهید بزرگوار در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم در راستای گرامیداشت این شهید بزرگوار گام موثری باشد.

وی افزود: یکی از ویژگی های برتر شهید «سعید مجیدی» روحیه مسئولیت پذیری او در قبال ماموریت ها و کارهایی که به او سپرده میشد بود و امروز جوانان می توانند با الگو گیری از این شهید عزیز در مسیر ادامه راه او گام بردارند.

کریمی بيان کرد: شهید «سعید مجیدی» با روحیه بصیرت و ولایتمداری که داشت در راه اعتلای اسلام و دفاع از ارزش های اسلامی گام بلندی برداشت و امروز امنیت پایدار ایران اسلامی برگرفته از مجاهدت ها و حماسه آفرینی های شهدایی همچون شهید مجیدی است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع همه جانبه از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم مهمترین پیام امروز شهدا به جوانان و مسئولین است و لذا شهدا بهترین الگو برای جوانان در گام دوم انقلاب محسوب می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر