کد خبر: 1066332
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان مرکزی
وزیر ورزش و جوانان گفت: سند تحول ورزش همگانی تهیه شده و به زودی اجرایی می‌شود.

 سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به استان مرکزی و شهر ساوه در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در صف مقدم توسعه ورزش‌های همگانی است و وزارت ورزش و جوانان نیز توجه ویژه ای به این حوزه دارد. بر این اساس سند تحول ورزش همگانی تهیه شده به زودی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: باید برای شرایط امروز شکرگزار بود اما سرانه پایین ورزشی در ساوه جای تعجب دارد. با توجه به رشد جمعیت در استان و ساوه و افزایش شمار دانش آموزان، افزایش مطالبات ورزشی را شاهد خواهیم بود.

وزیر ورزش جوانان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی ساوه اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز باید مورد بازنگری قرار گیرد. در این خصوص جلساتی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکیل و این موضوع بررسی می‌شود.

سجادی گفت: اینکه یکی از ورزشکاران شهرستان اعلام کرد که علاقمند هستند در اینجا پیست دو و میدانی تارتان داشته باشند، جای خرسندی است. به هر حال پیست‌های خاکی اصالت دو و میدانی بوده ولی راحتی پیست دو و میدانی فرق جاده خاکی و آسفالت برای خودرو است. می‌توان پیست تارتان داشت، بر این اساس طی همکاری با ورزش و جوانان استان برای احداث پیست تارتان برنامه ریزی خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: پس از تصدی مسئولیت وزارت ورزش و جوانان، اولین بار است در فضای ورزشی حضور پیدا می‌کنم. هرچند قبل از سفر مطالبات استان به ما ارسال شده است اما فقط برای شنیدن آمده‌ام. خدا را شکر به خاطر آنچه که داریم ولی برای توسعه ورزشی استان آن چنان که زیبنده مردم باشد باید برنامه ریزی و تلاش کرد.

وزیر ورزش جوانان بیان کرد: با توجه به تغییرات اعمال شده در حوزه معاونت جوانان و انتصاب وحید یامین پور، برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و برنامه‌های از قبل تدوین شده به حضور ریاست جمهوری اعلام شد و برنامه‌های حوزه جوانان مورد تأیید قرار گرفت. با توجه به این تغییرات حوزه جوانان را درخشان می بینم و با همکاری مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دغدغه مند در حوزه جوانان می توان امور را پیش برد.

سجادی تصریح کرد: با همکاری مجلس و نمایندگان دلسوز در این حوزه و ارتباط خوب فراکسیون‌ها با حوزه جوانان و مطالعات خوبی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاده است و از همه جهات بررسی و یک سند تحول برای جوانان برنامه ریزی کردیم جایگاه فعلی معاونت ورزش تقویت می‌شود و یک شورای اندیشه ورزی تشکیل دادیم جلسه اول دو هفته پیش تشکیل دادیم جمعی از افراد متفکر، جوان و اهل پژوهش و برخی از نمایندگان مجلس در این شورا عضو هستند و و مسائل جوانان ریز به ریز مورد بحث قرار می‌گیرد و برای اصلاح در برنامه‌ها قرار می‌گیرد.

وی گفت: هنوز ۶۰ روز از آغاز خدمت من نگذشته است به زودی کادر مدیریتی ورزش و جوانان تکمیل می‌شود و امیدواریم حرکت شکل گرفته با برنامه محوری پیش رود و مردم از تصمیم سازی ها در وزارت ورزش راضی باشند.

وزیر ورزش جوانان در پایان عنوان کرد: افتخار می‌کنم به عنوان نماینده استان مرکزی یکی از اعضای هیئت وزیران هستم و امیدوارم عملکردمان به شکلی باشد که مورد رضایت مردم واقع شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار