کد خبر: 1066312
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: سود سالیانه شستا از ۵ آبان توسط سامانه سجام به حساب سهام‌داران واریز می‌شود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: میرهاشم موسوی اظهار داشت: سود سهام مصوب سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام)، از تاریخ ۱۴۰۰/۸/۵ لغایت ۱۴۰۰/۸/۹ به تدریج پرداخت خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و تصمیم گیری درباره سود قابل تقسیم، روند واریز سود به حساب سهام‌داران مطابق با روال جاری و از طریق سجام انجام می‌شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: براساس گزارش حسابرسی مستقل و بازرسی قانونی انجام شده توسط سازمان حسابرسی و مطابق با صورت‌های تأیید شده سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ سود خالص شستا ۳۱ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان است که سود پایه هر سهم ۲،۱۹۹ ریال است.

موسوی خاطرنشان کرد: سهامداران حقیقی که فاقد کد سجام هستند، می‌توانند از تاریخ ۱۵ آذر سال جاری با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام خود، اقدام کنند.

وی گفت: پرداخت سود سهامداران حقوقی، صندوق‌ها و سبد‌های سرمایه گذاری نیز از تاریخ ۱۴۰۰/۸/۵ از طریق واریز به حساب بانکی اعلام شده به این شرکت از طریق مکاتبات رسمی انجام می‌شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار