کد خبر: 1066228
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
رئیس‌جمهور گفت: به استان اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی توجه شود و ارزش افزوده و اهمیت به این حوزه را باید در این استان باید با جدیت تمام دنبال کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: به استان اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی توجه شود و ارزش افزوده و اهمیت به این حوزه را باید در این استان باید با جدیت تمام دنبال کرد.

وی افزود: استفاده از نظرات کارشناسان و مسئولان و مقام معظم رهبری و استانداری و مدیران پرتلاش استان جزو برنامه‌های اساسی دولت سیزدهم است.

رئیس‌جمهور بیان کرد: طبق بررسی‌هایی که انجام شده با استفاده از نظرات مسئولان و استاندار و کارشناسان استان درصدد هستیم تا بتوانیم در بازه کوتاه مدت و بلند مدت برنامه داشته باشیم و وضعیت کشاورزی را متحول کنیم و صنایع تبدیلی را رشد دهیم و ظرفیت گردشگری استان را که جزو سرمایه مهم استان است، تحول و رونق بخشیم.

آیت‌الله رئیسی استان اردبیل را مرکز اتحاد و انسجام در ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: اردبیل نقش مهمی در ارتقای فرهنگ شیعی داشته و چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی را تقدیم جهان اسلام و بشریت کرده است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار