کد خبر: 1066136
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
معاون آموزش متوسطه آموزش‌ و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که از نیمه دوم مهرماه جاری، کلاس‌های زیر ۳۰ نفر در مناطق روستایی و عشایری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری شده است، گفت: از نیمه دوم آبان ماه سالجاری، مدارس کمتر از ۳۰۰ دانش‌آموز با گروه‌بندی حضوری می‌شود.

عاشور اکرمی  در جمع مدیران و کارشناسان امور شاهد و ایثارگران وزارت در مورد بازگشایی مدارس اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ از سه مهر به صورت مجازی و مدارس روستایی و عشایری زیر ۱۵ نفر حضوری انجام شده است.

دبیر پروژه مهر آذربایجان شرقی با بیان اینکه بقیه مقاطع به غیر از کلاس های عملی و آزمایشگاهی  غیرحضوری برگزار می شود، افزود:  پنج درصد دانش آموزان از بسته های آموزشی و ۴۶ هزار نفر از آموزش تلویزیونی بهره مند می شوند.

اکرمی افزود: طبق مصوبه ستاد، در مدارس  متوسطه نظری در صورت برگزاری حضوری با توجه به گروه بندی کلاس ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مدارس در روزهای پنجشنبه باز است و مدارس ابتدایی و دوره اول با تایید مدیر مدرسه روزهای پنجشنبه باز است.

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی گفت: سلامت محیطی مدرسه و سلامت فردی دانش آموزان، معلمان و اولیا برای ما در اولویت بوده و شرط آموزش حضوری است.

اکرمی تاکید کرد: پیش دبستانی های دولتی و غیر دولتی هم در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند آموزش حضوری را برگزار کرده ولی در غیر این صورت آموزش ها به صورت غیر حضوری ادامه دارد.

آذربایجان شرقی حدود ۷۰۰ هزار دانش آموز دارد که در هشت هزار و ۷۷ باب مدرسه و ۳۲ هزار و ۸۱۳ کلاس تحصیل می کنند و حدود ۴۱ هزار و ۵۰۰ نفر معلم و مدیر و ۱۰ هزار کارمند ستادی به دانش آموزان خدمات می دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر