کد خبر: 1066090
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
در طرح جهش تولید مسکن، ساخت سالانه ۱۵ هزار واحد مسکونی برای زنجان در طول سال پیش‌بینی شده است که از روز گذشته ثبت‌نام در این طرح آغاز شد.

در طرح جهش تولید مسکن، ساخت سالانه ۱۵ هزار واحد مسکونی برای زنجان در طول سال پیش‌بینی شده است که از روز گذشته ثبت‌نام در این طرح آغاز شد.
سعید شاهین‌فر معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن از دیروز (۲۸ مهرماه) آغاز شده، گفت: افراد فاقد مسکن که بند (ج) آن‌ها سبز است، می‌توانند با مراجعه به سامانه saman. mrud. ir نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند. وی با اشاره به اینکه در طرح جهش تولید مسکن، برای استان زنجان احداث سالانه ۱۵ هزار واحد مسکونی پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: ساخت این تعداد مسکن در سال با همکاری بنیاد مسکن، بخش خصوصی (خود مالکی) و تعاونی‌ها انجام می‌شود. معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: سبز بودن فرم (ج) متقاضی، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهری که متقاضی مسکن است، از شرایط متقاضیان برای طرح جهت تولید مسکن محسوب می‌شود. این مسئول تعداد افرادی که در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن تأیید نهایی شده‌اند را بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر برشمرد و گفت: در شهر زنجان ۲۰۱ هکتار زمین برای احداث واحد‌های مسکونی پیش‌بینی شده است و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از اجرای فونداسیون تا سقف دوم است. شاهین‌فر خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته یعنی طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ به طور متوسط ۳۹۷۵ واحد مسکونی در سال از سوی بخش خصوصی در مناطق شهری ساخته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار