کد خبر: 1066077
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
روابط عمومی سازمان صداو‌سیما می‌بایست روابط عمومی سازمان صدا و سیما باشد، نه صرفا مدیر کل روابط عمومی شخص رئیس سازمان!

تعریف و تمجید اغراق آمیز برخی عزیزان از دوره‌ای پر از حاشیه و مقایسه نظراتشان با تحلیل برخی مدیران پیشکسوت و با سابقه روابط عمومی سازمان و برخی از اصحاب رسانه برایم قابل تامل بود!

نقاط قوت و ضعف دوران مدیریت حسین رنجبران عزیز را باید با میزان توانمندی و کارایی و اثر بخشی اش سنجید.

امیدوارم ایشان در ادامه‌ی راه و در هر جایگاهی که خدمت خواهد کرد، با درس گرفتن از تجربیات گذشته، منشأ اثر باشند و عاقبت به خیر ...

در ادامه با توجه فعالیت چند ساله حقیر در حوزه روابط عمومی (معاونت صدا و بسیج) چند توصیه را محضر شما عرض می‌کنم.

البته بنا دارم در فرصتی مناسب به مقایسه عملکرد مدیران ادوار روابط عمومی سازمان بپردازم، ان شا الله ...

«تقویت ارتباط همدلانه»، «تبیین»، «گسترش»، «تعمق ارتباط گسترده با جمهور مردم»، «ارتباط هم افزا با رسانه ها» کلید واژه‌های کم پرداخته شده یا بر زمین مانده‌ی دوره قبل است!

روابط عمومی در دوره قبل به جای انگاره سازی و مدیریت تصویر و معرفی دقیق رویداد‌های رسانه، صرفا مشغول بزرگنمایی فعالیت‌های رئیس سازمان و برخی مصادیق زودگذر شد، پا فشاری بر این رویه آسیب جدی به وجهه اداره کل روابط عمومی وارد کرد که نیازمند ترمیم و بازسازی در افکار عمومی است.
امید است در دوره جدید شاهد رشد و تقویت حوزه مدیریت تصویر و... باشیم

ساده و روانش این می‌شود که؛ روابط عمومی سازمان صداو‌سیما می‌بایست روابط عمومی سازمان صدا و سیما باشد، نه صرفا مدیر کل روابط عمومی شخص رئیس سازمان!

که قطعا رویکرد ارزشمند و انتظار بجای آقای دکتر جبلی هم با توجه به محور‌های مطرح شده در حکم شما همین است.

اولویت دیگر تمرکز و وقت گذاری مدیر کل روابط عمومی سازمان بر روی تقویت نقاط قوت موجود و اصلاح نقاط ضعف مجموعه اداره کل روابط عمومی است، تلاش همزمان برای دیده شدن در قاب تصویر، اجرا و برنامه سازی خانوادگی در تلویزیون حتی اگر قانونی باشد، قطعا به ساز و کار اجرایی این مجموعه مهم آسیب خواهد زد.

آقای قرایی، واقف هستید که همکاران پرتلاش ما در معاونت‌های صدا، برون مرزی و ... شهروند درجه دو سازمان نیستند، نیروی انسانی سرمایه اصلی سازمان است و زمانی که همتراز با عزیزانمان در سیما عملکردشان دیده و شنیده می‌شود، با انگیزه مضاعف به کار و تلاش می‌پردازند، انتظار داریم شاهد اصلاح این رویه در دوره جنابعالی باشیم.

این‌ها اشاراتی گذرا به برخی مصادیق مورد انتظار نیروی انسانی سازمان برای اصلاح در دوره مسئولیت جدید جنابعالی بود که صریح و صادقانه عرض شد ...


 
حامد فاتحی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار