کد خبر: 1065984
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

محمد کشتی‌آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: در بازار داخلی نرخ ارز سیر صعودی گرفت که این موضوع باعث افزایش قیمت انواع سکه و طلا شد.
محمد کشتی‌آرای در خصوص وضعیت دیروز بازار طلای کشور گفت: در بازار روز سه‌شنبه، بهای جهانی طلا با ۱۶ دلار افزایش به هزار و ۷۸۰ دلار در هر اونس رسید. قیمت هر اونس نقره هم ۲۳ دلار و ۸۳ سنت است. در بازار داخلی هم نرخ ارز سیر صعودی گرفت که این موضوع باعث افزایش قیمت انواع سکه و طلا شد. کارشناس بازار سکه و طلا افزود: سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱‌میلیون و ۲۵۰‌هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۱‌میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان و نیم سکه هم با قیمت ۵‌میلیون و ۹۵۰ تومان داد و ستد شد.
ربع سکه هم با قیمت ۳‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲‌میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان خرید و فروش شد. کشتی‌آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷عیار با قیمت ۴‌میلیون و ۹۶۲‌هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک‌میلیون و ۱۴۵‌هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.
او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت یک میلیون و ۲۷۲‌هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با یک میلیون و ۳۳۶‌هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با یک میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت یک میلیون و ۵۲۷‌هزار تومان قیمت‌گذاری شد. این فعال بازار طلا و جواهر کشور گفت: حباب سکه با افزایش به ۴۵۰‌هزار تومان رسید. نرخ دلار در بازار آزاد نیز ۲۷‌هزار و ۴۰۰ تومان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار