کد خبر: 1065979
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
فرصت سردار برای خودنمایی مقابل یووه
دنیا حیدری

پرونده هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری بازی‌های چهار گروه دوم بسته می‌شود که همه نگاه‌ها این هفته به منچستریونایتد و بارسلونا، ناکامان این فصل است که هنوز نتوانسته‌اند خودی نشان دهند. اما مصاف یوونتوس با زنیت هم خالی از لطف نیست، آن هم در شرایطی که آزمون بعد از ناکامی برابر چلسی حالا فرصت گلزنی به یووه را دارد.
فرصتی برای صدرنشینی
شروع ناباورانه منچستر در لیگ قهرمانان اروپا که با شکست ۲ بر صفر شاگردان سولسشر مقابل یانگ بویز (قهرمان سوئیس) همراه بود، اگرچه هفته گذشته با برتری ۲ بر یک شیاطین سرخ مقابل ویارئال جبران شد، اما مدعی انگلیسی گروه F همچنان با تفاضل گل بهتر نسبت به ویارئال در جایگاه دوم جدول گروه خود قرار دارد. امشب، اما در بازی رو‌در‌رو، بهترین فرصت برای به زیر کشیدن صدرنشین ایتالیایی گروه است، تیمی که با تساوی ۲-۲ مقابل ویارئال قعرنشین در همان گام نخست نشان داد حریف چندان سرسختی نیست که شیاطین سرخ نتوانند از عهده آن برآیند. اما نگرانی هواداران منچستر نه بازی در خانه حریف که دلمشغولی‌های سرمربی تیم در خصوص کودتایی است که گفته می‌شود رونالدو طرح‌ریزی کرده است. سولسشر در حالی شاگردانش را امشب با هدف کسب صدرنشینی روانه میدان می‌کند که طی روز‌های گذشته اخبار زیادی در خصوص پیشنهاد رونالدو برای نشاندن زیدان به جای او به گوشش رسیده و دور از انتظار نیست که فوق‌ستاره پرتغالی نیامده بتواند مدیران باشگاه را متقاعد کند وقتی حتی هواداران هم به واسطه عدم نتیجه‌گیری منچستر جدایی سرمربی را فریاد می‌زنند، خصوصاً بعد از شکست سنگین ۴ بر ۲ مقابل لستر در لیگ برتر که سرمربی سرخپوشان خود را روی لبه تیغ حس می‌کند.
کاتالان‌ها در اندیشه نخستین برد!
اوضاع بارسا در گروه E، حتی از شرایط منچستر هم سخت‌تر و بغرنج‌تر است. شاگردان کومان بعد از شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل بایرن در گام نخست، هفته دوم نیز برابر بنفیکا تن به شکست دادند تا در پی دو باخت با شش گل خورده و بدون حتی یک گل زده پایین‌تر از بنفیکا و حتی دیناموکیف در قعر جدول جای گیرند. آبی‌واناری‌ها، اما بعد از دو باخت پی‌در‌پی در لالیگا، هفته گذشته با برتری مقابل والنسیا نوار ناکامی‌های خود را پاره کردند و امیدوارند با برداشتن دیناموکیف از سد راه روند رو به رشدی در پیش گیرند. اما برخلاف آگرو، هافبک آرژانتینی بارسا که تأکید می‌کند با برتری مقابل دیناموکیف طلسم این فصل لیگ قهرمانان را می‌شکنند، کومان هلندی به شکل ناامیدکننده‌ای می‌گوید که از این تیم نباید انتظار قهرمانی در اروپا را داشت و آب پاکی را می‌ریزد روی دست هواداران تیمش! اما آیا کاتالان‌ها توان مقابله با دیناموکیف، تیمی که از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده را ندارند که کومان اینگونه ناامیدانه حرف می‌زند؟!
در دیگر بازی این گروه بایرن‌مونیخ، صدرنشین بلامنازع گروه که امتیاز کامل هر دو بازی قبل را به چنگ آورده به مهمانی بنفیکا، تیم دوم گروه می‌رود برای تثبیت جایگاه خود.
رؤیای سردار برای گلزنی به یووه
در گروه G، سالزبورگ صدرنشین که از دو بازی قبلی چهار امتیاز به دست آورده میزبان وولفسبورگ است. تیمی که با دو تساوی در رده سوم قرار دارد و سویا تیم دوم جدول، دیگر تیم دو امتیازی گروه مهمان لیل است، تیم قعرنشین و تک‌امتیازی این گروه.
بازی‌های گروه H، اما برای فوتبال‌دوستان ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. همگروهی زنیت، تیم سردار آزمون، لژیونر جوان و ملی‌پوش فوتبال ایران حساسیت بازی‌های این گروه را افزایش داده است. بعد از ناکامی آزمون در باز کردن دروازه چلسی در هفته نخست که با شکست یک بر صفر یاران سردار برابر آبی‌های لندنی همراه بود، حالا لژیونر ایرانی زنیت این فرصت را دارد تا با باز کردن دروازه یووه بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ بکشد. زنیت که بعد از شکست هفته نخست توانست در گام دوم مالمو را با بردی پرگل از پیش‌رو بردارد، در حالی که با تفاضل گل بهتر نسبت به چلسی در رده دوم جدول قرار گرفته برابر صدرنشین گروه به میدان می‌رود. سردار که البته هفته گذشته بازی تیمش را از روی نیمکت به تماشا نشست، باید دید امشب در بازی با یووه فرصت بازی و گلزنی به دست می‌آورد یا نه.
در دیگر بازی این گروه، چلسی که هفته گذشته برابر یووه تن به شکست داد مقابل مالمو به میدان می‌رود. تیم قعرنشین و بدون امتیاز گروه که بعید است در خانه حریف حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند برای آبی‌پوشان دردسری ایجاد کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار