کد خبر: 1065944
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
مدیرعامل آبفای استان اصفهان زنگ خطراصفهان را به صدا درآورد:
هاشم امینی گفت: عدم جاری شدن آب در بستر رودخانه زاینده‌رود علاوه بر اینکه فرونشست زمین را در پی دارد، به میراث فرهنگی اصفهان آسیب می‌رساند که تهدیدی بسیار جدی برای تمدن این سرزمین به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان اظهار داشت: در سال‌های اخیر رسانه‌ها در بزنگاه‌های مختلف در مدیریت تقاضا و مصرف آب در جامعه، آبفای استان اصفهان را یاری کرده‌اند، فعالان رسانه‌ای پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان هستند که در سال‌های اخیر تبعات ناشی از خشکسالی را به خوبی برای مردم تشریح کرده اند.

امینی با اشاره به آثار گسترده ناشی از پدیده خشکسالی گفت: عدم جاری شدن آب در بستر رودخانه زاینده‌رود علاوه بر اینکه فرونشست زمین را در پی دارد، به میراث فرهنگی اصفهان آسیب می‌رساند که تهدیدی بسیار جدی برای تمدن این سرزمین به شمار می‌آید.

وی با تأکید بر اهمیت بازچرخانی آب افزود: در سال‌های اخیر صنایع بزرگ استان اصفهان با استفاده از پساب برای رفع نیاز آبی خود، زمینه را در استفاده بهینه از آب مهیا کردند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به ارزش حیاتی آب در استان اصفهان بیان کرد: هر قطره از آب در استان باید به خوبی در بخش شرب، صنعت، کشاورزی و خدمات مدیریت شود تا تبعات ناشی از خشکسالی تا حدودی مهار شود.

وی با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه با مستندسازی و تحلیل‌های سازنده در بخش آب، مسؤولان استان را در رفع مشکلات ناشی از خشکسالی یاری دهند، ادامه داد: فعالان رسانه‌ها می‌توانند با تولید گزارش‌های سازنده، تصویر صحیح و شفافی از آثار ناشی از خشکسالی در استان را ارائه دهند و راهکارهایی که در این زمینه اتخاذ شده را برای مردم بیان کنند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خاطرنشان کرد: این شرکت همواره رویکرد حمایتی نسبت به فعالان عرصه رسانه داشته است و این رویه همچنان ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر