کد خبر: 1065914
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
در دیدار مسئول بسیج رسانه استان با شهردار کرج مطرح شد؛
مسئول بسیج رسانه استان البرز در دیدار با شهردار کرج از تشکیل جبهه واحد رسانه ای در بسیج رسانه خبر داد و گفت: بسیج رسانه با تشکیل این جبهه از نیروهای انقلابی به دنبال ایجاد امید در اقشار جامعه از طریق انعکاس اقدامات خادمان مردم است.

سید محمدرضا موسوی زاده در نشست امروز خود با شهردار کرج با بیان اینکه انعکاس خدمات و مطالبه گری از ماموریت های مهم بسیج رسانه است، گفت: این مهم با هدف ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از طریق رفع آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی و دمیدن امید در جامعه است.
وی تصریح کرد: بسیج رسانه با حضور در عرصه های خدمات رسانی با نقد منصفانه و اخلاق مداری به دنبال اصلاح است تا تخریب، که این رسالت مقدس بردوش این سازمان است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: جبهه واحد رسانه ای تشکیل شده از خبرنگارانی جوان ،مومن،فعال،پویا وخطرپذیر است ،که بر پایه دانش و تجربه عمل می کند،و در این مسیر اقدامات خدمتگزاران مردم را منعکس می کند و اعلام می دارد در تاثی از بیانات امام خامنه ای عزیز،بزرگترین مقابله با امریکا ،خدمت به مردم است.

در این دیدار مصطفی سعیدی ضمن تایید مطالب گفته شده و تقدیر از بسیج رسانه گفت: امروز اخلاق مداری یکی از مهمترین مسائلی است که در عرصه رسانه باید بدان توجه داشت.
شهردار کرج با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین وظیفه مسولان می باشد، آمادگی خود را برای همکاری با بسیج رسانه اعلام نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار