کد خبر: 1065687
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
رئیس قوه قضاییه در واکنش به درخواست برخی ورزشکاران برای ایجاد شعب اختصاصی برای رسیدگی به مشکلات و دعاوی حقوقی ورزشکاران تصریح کرد: به دعاوی حقوقی ورزشی به صورت تخصصی رسیدگی خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز شنبه (۲۵ مهر ماه) در نشست صمیمی با قهرمانان المپیک، پارالمپیک و جهانی که در آستانه روز ملی تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، نشاط را از ضروریات زندگی دانست و با اشاره به ابراز شادی مردم پس از افتخارآفرینی ورزشکاران گفت: انسان یک بار وقتی داغ بر دلش بگذارند اشک می‌ریزد و یک بار هم از فرط خوشحالی اشک شوق می‌ریزد و مدال آوران در شادی مردم شریک هستند.

وی تصریح کرد: ارتباط ورزش قهرمانی با نشاط و سلامت روحی جامعه ارتباطی تنگاتنگ است و نه تنها ورزشکاری که روی سکوی قهرمانی می‌ایستد و خانواده و اطرافیان او بلکه خیل عظیمی از مردم از پیروزی یک ورزشکار ملی خوشحال می‌شوند.

رئیس قوه قضاییه از ورزشکاران به عنوان به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین اقشار جامعه یاد کرد و گفت: وقتی یک مسابقه ورزشی شروع می‌شود، هم در زمان برگزاری مسابقه و هم پس از آن مردم درد و رنج خود را فراموش می‌کنند و نشاط وجودشان را فرا می‌گیرد که هیچ مشاور حقوقی و فرهنگی نمی‌تواند چنین کار بزرگی را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای غلیان روح ملی و مذهبی در جامعه را از دیگر دستاورد‌های قهرمانی ورزشکاران کشورمان دانست و افزود: بسیاری از مردم ما خصوصاً افراد مذهبی‌تر جامعه در زمان مشاهده مسابقات جهانی تسبیح به دست برای پیروزی ورزشکاران عزیز کشورمان دعا می‌کنند که شما نمونه آن را حتی پای منابر هم کمتر می‌بینید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار